Bet, žinoma, naujos „Fantos“ reklaminės kampanijos herojai išties nėra idiotai – jie tik kūrybingos sielos, norinčios daryti tai, kas kitiems net į galvą nešautų. Kai kas juos gali vadinti impulsyviais, tačiau kiekvienoje kampanijos reklamoje aiškiai parodoma, kad pasiruošimo yra daugiau, nei kas nors galėtų pamanyti.

Kūrybinė agentūra „72andSunny“ Amsterdame peržiūrėjo šimtus vaizdo įrašų internete tam, kad atrastų tinkamiausius žmones, kuriuos įtrauktų į reklamas.

Kampanija vadinasi „Vardan žaidimų“ ir bus vykdoma vienerius metus. Ji turės tiek skaitmeninius pavidalus, tiek lauko reklamas, skirtas specialiai „nuobodžioms“ miesto vietoms, tokioms kaip autobusų stotelės.

Kampanija pradedama Ispanijoje, Portugalijoje ir Norvegijoje, o per ateinančius mėnesius ji pasieks Vokietiją, Airiją, Prancūziją, Švediją, Nyderlandus, Belgiją ir Daniją.

„Fantos“ kampanija yra sukurta skatinti pasaulį daugiau žaisti. Ir tik su vieninteliu tikslu – tam, kad būtų linksma“, – reklamų naujienų portalui „Adweek“ sakė generalinis „Coca-Cola“ rinkodaros vadovas Europoje, Afrikoje ir Viduriniuosiuose Rytuose Walteris Susini. „Visi tyrimai rodo, kad pasauliui reikia daugiau betikslių žaidimų, ir tai daro žmones laimingesnius, kūrybingesnius bei atviresnius. Ir, žinoma, tai yra smagu, tad kas čia gali nepatikti?“

Prekės ženklas konsultavosi su „žaidimų ekspertais“ – daktaru Paulu Martinu, elgesio mokslininku ir knygos „Laimingi žmonės“ autoriumi bei „Bendradarbiavimo“ judėjimo įkūrėju Adamu Wilderiu.

„Žaisti yra ne tik smagu, bet ir būtina mūsų žmogaus raidai“, – sakė Martinas pranešime, kuris buvo išplatintas kampanijos pradžioje. „Yra biologinė priežastis, kodėl tai taip svarbu. Žaidimai turi reikšmingą ilgalaikę naudą, nors ji ir ne visada akivaizdi. Žaidimas – tai puikus būdas įgyti naujos patirties ir lavinti psichinius, fizinius bei socialinius įgūdžius. Tad tai neapsiriboja vien tik malonumu – žaisti yra sveika“.