Klipo kūrybinė idėja – alegorija, iliustruojanti apsunkintą nuolaidų siekimą kitose vaistinėse ir senjorams keliamas sąlygas siekiant sutaupyti. Siužeto metu pagrindinis veikėjas senjoras skuba įveikti trasą, kurioje susiduria su kliūtimis ir užduotimis. Po nelengvo „darbo“ vyras galiausiai stabteli, prie jo prieina senjorė. „Mieli, senjorai, nesiverskite per galvą dėl nuolaidų“, – sako ji šypsodamasi ir atsipalaidavusi, nes „Camelia“ vaistinėse vienintelė sąlyga gauti nuolaidas – turėti Mažų kainų kortelę su senjoro žyma.

„Reklamos klipo idėjos autoriai – kūrybos agentūra „Tarela“. Vaizdo klipo gamyba – „Zest“.

„Norint palaikyti gerą sveikatą, senjorams neretai tenka užsukti į vaistinę. Siekdami palengvinti jų finansinę naštą, suteikiame jiems galimybę sutaupyti net iki 30 proc. Suprantame, kad kartais nelengva įgyvendinti įvairias sąlygas dėl nuolaidų – pirkti bent kelias prekes, ateiti tam tikru laiku, todėl mes senjorams jas suteikiame jau nuo pirmos prekės ir neribotą laiką, mūsų vaistinių darbo metu“, – sako „Camelia“ vaistinių tinklą valdančios UAB „Nemuno vaistinė“ generalinė direktorė Aušra Budrikienė.

2022 m. kovo mėnesį „Spinter“ atlikto reprezentatyvaus šalies gyventojų tyrimo duomenimis, beveik pusė apklaustųjų „Camelia“ įvardijo kaip mažiausių kainų vaistinių tinklą. Antrąją vietą užėmęs vaistinių tinklas tokio įvertinimo sulaukė tik iš 16 proc., o trečiąją – iš 12 proc. respondentų. Daugiausiai tyrime dalyvavusių gyventojų „Camelia“ įvardijo kaip vaistinę, kurioje klientams siūlomos geriausios nuolaidos ir akcijos.