„Vaistinėse „Camelia“ „Laimės valandomis“ nuolaidos – viskam ir kiekvienam“, – klipo pradžioje sako įprastai atrodantis ir savo išvaizda nieko nestebinantis G. Savickas. Tačiau jau po kelių akimirkų, pasitelkus šiuolaikines technologijas, aktorius ima dinamiškai keisti savo išvaizdą, pasisvečiuodamas kūdikio, prieš kameras pozuojančios moters, raumeningo ir pasiturinčio vyrų kūnuose.

Šio klipo kūrybinė idėja – „All Caps“, kūrybos namai – „Zest“.

„Šiuo klipu siekiame nustebinti ir sudominti žiūrovus, taip pat aiškiai ir paprastai akcentuoti pagrindinę reklamos žinutę: mūsų vaistinėse papildomai sutaupyti gali visi, nes tai nepriklauso nuo žmogaus amžiaus, lyties, išvaizdos ar kitų charakteristikų. Sutaupymo rezultatams įtakos neturi ir vartotojų poreikiai ar lūkesčiai, nes nuolaidos „Laimės valandomis“ yra taikomos daugumai prekių“, – sako Marketingo direktorė Kristina Veštortienė.