Šių metų balandį eteryje pasirodė pirmoji šios kampanijos reklama, kurioje buvo pristatyta kampanijos ašimi tapusi mintis, kad viskas yra tik dėl šokolado. Tame reklaminiame klipe buvo pasakojama istorija apie viską dėl šokolado galinčius padaryti darbuotojus. Dabar buvo pristatytas naujas, panašią istoriją pasakojantis klipas, o kartu su juo planuojami ir papildomi rinkodaros veiksmai.

„Vakar pradėjome naują kampaniją, kurioje dar laukia įvairios aktyvacijos ir pramogos. Šio kampanijos etapo tikslas yra parodyti, kad dėl šokolado jo mėgėjai taip pat gali padaryti viską. Jei pirmojoje kampanijoje kalbėjome apie konditerių meilę savam produktui, šįkart viską pasukome į vartotojus. Jau greitai jie galės save išbandyti ir gatvėse, ir internete”, - pasakojo agentūros kūrybos vadovas Mantas Velykis.

Netrukus Vilniuje, V. Kudirkos aikštėje turėtų atsirasti lauko reklama, kurioje bus galima gauti šokolado paspaudus mygtuką. Tik maža detalė… „Mygtukas bus kolonos viršuje, todėl teks šokinėti, lipti draugams ant pečių ir kitaip įrodinėti, kad gali viską padaryti dėl šokolado”, - idėją pristatė M. Velykis.

Pasak M. Velykio, sprendimas išlikti prie tos pačios idėjos buvo priimtas laikantis iš anksto numatyto plano. „Kadangi pradėjome iš esmės naują pozicionavimą ir komunikacijos idėją, norėjosi išlaikyti tęstinumą: kai kurie matyti veikėjai ir lokacija, bet visai nauja istorija. Visgi norisi sukurti komunikacijos atpažįstamumą ir nuoseklumą, labai nesiblaškyti”, - aiškino jis.