„Milk“ kūrybos vadovas Rimantas Stanevičius pasakojo, kad nors reklaminio klipo vaizdas atrodo gana įprastas, tačiau jis turi idėją ir netikėtą siužeto posūkį.

„Ko trūksta vaizde, kompensuoja garsas, nes jis įrašytas taip, kad pakutentų skalpą ir nukeliautų žemyn stuburu pagal geriausias ASMR (autonomous sensory meridian response) tradicijas. Tai puikiai tinka idėjai, nes klipe tele operatorius reklamuoja 4G ryšiu perduodamą žymiai kokybiškesnį garsą, taip vadinamą VoLTE (voice over LTE)“, – pasakojo jis.

Pasak jo, atliekant tam tikrą „fokusą“ su garsu, jis įrašomas jautriau nei įprastai – taip galima girdėti, pavyzdžiui, puslapio vertimą ar braukimą per kokią nors medžiagą. Agentūra kurdama šį klipą bendradarbiavimo su „Drop Audio“ studija, kurie padėjo rasti ir žmogų, kalbantį tinkamu rusų kalbos akcentu, kaip kalba žmonės, gyvenantys už Uralo.

„Jie ten turi labai didelę bazę, net gali rasti, pavyzdžiui, žmogų, kalbantį prancūziškai su Senegalo akcentu, kad senegaliečiams atrodytų, kad čia emigrantas su jais kalba“, – juokėsi R. Stanevičius, pasakodamas, kad šį kartą tinkamai kalbantį žmogų jie rado Tailande.

„Motiv Telekom“ nėra pirmas „Milk“ klientas už Lietuvos ribų – agentūra taip pat dirba su „A1“ Baltarusijoje, su „Beeline“ Nepriklausomų valstybių sandraugos regione, taip pat kūrė ne vieną „Telia Estija“ kampaniją.