Remiantis „Lidl Lietuva“ užsakymu atlikta Lietuvos gyventojų apklausa, net 81 proc. respondentų teigia, kad šviežios mėsos ir mėsos produktų kokybės ženklinimas jiems yra labai svarbus, tad gaminiuose jokiu būdu negali būti jokių pašalinių produktų, kaip kremzlės ar svetimkūniai. Bet nepaisant to, maisto produktų kokybės ženklų atpažinimo ir išmanymo lygis Lietuvoje yra gana žemas.

Kasdien atsakingai užtikrindamas parduodamų produktų kokybę, prekybos tinklas „Lidl“ siekia atkreipti ir pačių pirkėjų dėmesį į maisto produktų kokybės ženklinimą ir jo reikšmę. Nauja ir šmaikšti reklaminė kampanija – puikus būdas pirkėjams papasakoti apie tai, kaip į „Lidl“ parduotuves patenka aukščiausios kokybės produktai ir kuo ant pakuočių žymimas ženklas „Eurofins“ yra naudingas patiems pirkėjams.

Kas yra „Eurofins“ kokybės ženklas?

Jau nuo pat 2018 m. specialiu kokybės „Eurofins“ ženklu pažymėtus mėsos, žuvies ir pieno produktus galima sutikti tik „Lidl“ parduotuvėse. Tai reiškia, kad „Lidl“ parduotuvių tinklas užtikrina aukščiausią žuvies, mėsos ir pieno produktų kokybę už geriausią kainą, nuolat papildomai tikrinant maisto produktų šviežumą, sudėtį ir įvertinant kitus reikšmingus kriterijus.

Produktų kokybę užtikrinti padeda tarptautinis partneris, pripažintas maisto, farmacijos produktų ir aplinkos tyrimų lyderis pasaulyje „Eurofins“. Tad į „Lidl“ lentynas, po specialių tyrimų, patenka tik sudėtingą kokybės kontrolės sistemą praėję produktai, kurie prekyboje pažymimi mėlynai baltu „Eurofins“ ženklu. Pirkėjai gali būti garantuoti, kad šiuo ženklu pažymėtose pakuotėse atsiduria tik šviežias, aukščiausios kokybės produktas, kuriame nebus jokių šalutinių produktų.

„Visuomet atsakingai žiūrime į mūsų parduotuvėse parduodamų produktų kokybę, kurią užtikriname skirtingais būdais: tiek specialių, šviežumą išsaugančių pakuočių pagalba, tiek nuolat rūpindamiesi papildoma produktų patikra. Tad mūsų lentynas pasiekia aukščiausios kokybės pieno, žuvies ir mėsos produktai, kurie yra pažymėti „Eurofins“ ženklu. Visgi, pirkėjai dar gana mažai žino apie kokybės ženklinimą, todėl nauja reklamine kampanija norime pirkėjams padėti geriau susigaudyti rinkoje ir atsirinkti geriausius produktus, kurie užtikrina išskirtinę kokybę už prieinamą kainą“, – sako „Lidl Lietuva“ Rinkodaros departamento vadovė Kristina Mažeikytė.

Reklamoje – žaisminga metafora

Patekti į išskirtinį „Lidl“ parduotuvės kokybės klubą – tikra garbė, tad to laukia ilga išsirikiavusi maisto produktų eilė. Tačiau, kaip visada, pirmiausia pasitinka įtarus apsauginio veidas. Į vidų jis įleidžia tik tuos, kurie atitinka svarbiausią klubo taisyklę – gali parodyti savo kokybės ženklą. Tad šmaikščioje reklamoje pagrindiniais veikėjais tampa kumpis, pieno pakuotė ir lašišos didkepsnis, kurie dėl savo išskirtinės kokybės yra įleidžiami į produktų klubą. Deja, dešrelei pasiseka mažiau – dėl rastų svetimkūnių ji galės linksmintis tik už durų.

Panašiai vyksta ir „Lidl“ kokybės tikrinimo procesuose, kai į prekybą leidžiamos tik šviežiausios, aukščiausios kokybės prekės. Šią mintį ir norėjo atspindėti kūrybinį sprendimą pasiūliusi ir įgyvendinusi reklamos agentūra „New!“. Kaip pasakoja agentūros kūrybos vadovas Mindaugas Juozapavičius, svarbiausiu elementu reklamoje tapo būtent kokybės kontrolės elementas.

„Eurofins“ – tai griežta ir dažna produktų kokybės kontrolė. Tad galvodami apie idėjas, ieškojome žmogiškos ir pažįstamos šio kontrolės aspekto analogijos realiame gyvenime. Taip gimė idėja apie „Eurofins“ reprezentuojančius apsauginius – mokslininkus, kurie atlieka išvaizdos kontrolę, o tiksliau kokybės kontrolę. Taip į „Lidl“ produktų klubą įleidžiami tik tie, dėl kurių kokybės klausimų nekyla. Siekėme sukurti nuotaikingą klipą apie labai rimtą dalyką – kokybę. Atrodo, pavyko!“, – pasakoja M. Juozapavičius.