Reklamoje pasakojama istorija apie dalinimosi svarbą ir skamba specialiai šv. Kalėdoms sukurta atlikėjos Jazzu daina. Reklamą lydi šūkis „Dalinkitės šiluma ir pamirškite rūpesčius!“. Reklama nuo gruodžio transliuojama televizijoje ir platinama socialiniuose tinkluose.

„Didžiausias metų šventes labiausiai įprasmina tos akimirkos, kurių metu su savo artimaisiais dalinamės bendražmogiška šiluma. Ją pirmiausiai simbolizuoja geranoriški žmonių veiksmai. Savo klientams linkėdami per šventes atrasti kuo daugiau laiko bendravimui su artimaisiais, dovanojame šią šiltą, gražią ir šventinėmis emocijomis spinduliuojančią atlikėjos Jazzu dainą, padėsiančią jau šiandien pajusti artėjančių didžiųjų švenčių nuotaiką“, – pranešime žiniasklaidai sako prekybos tinklo „Maxima“ generalinė direktorė Kristina Meidė.

Atlikėja Justė Arlauskaitė-Jazzu specialiai šv. Kalėdoms skirtą dainą „Apie tave“ sako sukūrusi galvodama apie buvimą kartu ir pasiruošimą šventėms.

„Tai jauki kalėdinė daina apie meilę ir šiltus jausmus, apie tai, kaip gera būti kartu ir apie laimės jausmą. Pasiruošimas Kalėdoms, šurmulys gatvėse, parduotuvėse, maloni sumaištis, visur skambančios kalėdinės melodijos – tai ir įkvėpė parašyti šią dainą! Sutapo, kad dainos idėjų ieškojo ir „Maximos“ kūrybinė komanda – taip suradome vieni kitus. Visas procesas buvo nuostabus – nuo kūrybos iki filmavimo. Tikiuosi, kad ši daina lydės per šventes, kurių jums visiems linkiu šiltų, jaukių ir laimingų”, – pasakoja atlikėja Jazzu.

„Maximos“ klipe pasakojama šventėms besiruošiančios merginos (aktorė - Justina Nemanytė) istorija. Į šventinę dėželę supakavusi tik ką iš orkaitės ištrauktus keksiukus, mergina skuba kvepiančiais kepiniais pradžiuginti savo artimuosius. Pakeliui ji atsiduria įvairiose situacijose: tai su šventėmis netikėtai užsukusi pasveikinti kaimynė, tai sutikta draugė su nusiminusiu berniuku, tai su atkišta kepure prišokęs ir paaukoti prašantis gatvės muzikantas, tai petimi netyčia užkliudytas simpatiškas nepažįstamasis. Kiekvieną kartą herojė nusprendžia pradžiuginti sutiktuosius, pasidalindama su jais dar šiltais savo ruoštais keksiukais. Skubanti mergina pavėluoja į autobusą, bet galiausiai atvykusi į vietą iškviestu taksi, paskuba išlipti – likusius keksiukus, paliktus ant galinės sėdynės, nusiveža taksi. Mergina nusimena, tačiau tik trumpam – netoliese pamato šviečiančią prekybos centro iškabą. Istorijos atomazga – merginos artimieji sutinka ją besišypsančią ir nešiną nauja dėžele, pilna šviežių keksiukų. Istoriją užbaigiama epizodu, kuriame iš studijos į taksi įsėdusi atlikėja Jazzu maloniai nustemba ant galinės sėdynės radusi merginos paliktą dėžutę su likusiais keksiukais.

Šventinį prekybos tinklo „Maxima“ klipą režisavo olandų režisierius Wouter Stoter, kūręs Vodafone, Ikea, Peugeot, Toyota, NUON/ Vattenfall, ING Bank, Tele2 ir kitų žinomų prekės ženklų reklamas. Klipą filmavimo Latvijos Didžiojo Kristupo geriausio operatoriaus apdovanojimą pelnęs Janis Eglitis. Klipo kūrybiniame procese dalyvavo ir kino dailininkė Jurgita Gerdvilaitė. „Maximos“ klipo scenarijų kūrė kūrybinė agentūra „Milk“ ir komunikacijos agentūra „Fabula Hill+Knowlton“, klipo gamybą atliko studija „Some Films“.