„Kai pradėjome galvoti apie Kalėdas, svarbiausias tikslas buvo sukurti klientams emociją, kad Kalėdų laukimas gali būti dar jaukesnis, dar stebuklingesnis, jei visi kartu stengiasi tą Kalėdų džiaugsmą kartu sukurti. Mūsų „Kalėdų Kalėdas“ apima keturios dalys: pirma – darbas su didžiausias Lietuvos tiekėjais, kurie „Maxima“ tinklui sukūrė specialų asortimentą. Antra – „Meistro kokybės“ meistrais, kurie kūrė gaminius, kuriuos galima iš karto dėti ant kalėdinio stalo. Trečia – ieškojome kūrėjo, kuris galėtų sukurti kalėdinę dainą, ir ketvirta – vaikų, kurie repetuotų tą dainą kartu su Mantu ir galėtų atlikti Išsipildymo akcijos koncerte“, – sako bendrovės „Maxima LT“ rinkodaros vadovė Kristina Mažeikytė.

Pasak jos, pirmiausia Mantas kūrė dainą Kalėdoms, negalvodamas apie komercinius sumetimus: „Todėl žodžiai ir muzika organiški atlikėjui, daina nebuvo „pritempta“, o tai yra vertybė. Kuomet pradėjome kalbėti su juo, daina dar buvo neišbaigta, todėl mes dar galėjome perteikti „Kalėdų Kalėdos“ kampanijos idėją ir nuotaiką. Paprašėme dainą šiek tiek adaptuoti, atsižvelgiant į „Kalėdų Kalėdos“ tematiką, sustiprinant žodinę ir jausminę išraišką“.