„Kiekvieną dieną mus pasiekia apie 3000 reklaminių žinučių. Kiek iš jų prisimenate dabar? – iššūkį meta vienas iš „Geriausių Kanų liūtų reklamų“ organizatorių Tomas Balžekas. – Labai lengva nepastebėti prastos reklamos. Taip veikiausiai neatsitiks su gera reklama. O geriausios reklamos gali kur kas daugiau – jos žadina mūsų emocijas, priverčia kalbėti ir dalintis bei imtis kilnių darbų“.

„Geriausių Kanų liūtų reklamų“ programos sudarytojas Algirdas Ramaška savo ruožtu džiaugiasi kasmet vis didėjančiu renginio žiūrovų skaičiumi: „Vieniems – tai pramoga, kitiems – įkvėpimas veikti, treti „Kanų liūtų“ festivalyje apdovanotas reklamas žiūri kaip meno kūrinį. Ir tai nestebina, nes visos šios reklamos tikrai vertos geriausiųjų vardo“.

Šiemet „Geriausios Kanų liūtų reklamos“ vėl žadins emocijas ir vers šypsotis net kalbant pačiomis rimčiausiomis temomis, pavyzdžiui, vėžį, organų donorystę, moterų lygybę ar nepaprastas neįgaliųjų galias.

Tarptautiniame „Kanų liūtų“ festivalyje apdovanotos reklamos taip pat stebins nauju pažiūriu, ypač meistrišku atlikimu ir garsiausių prekinių ženklų vis drąsiau demonstruojama nuostata, kad reklama skirta ne tik parduoti – bet ir keisti pasaulį. Visa tai ir padaro reklamą pačia geriausia.

„Geriausių Kanų liūtų reklamų“ seansai vyks spalio 24 d. „Forum Cinemas“ kino teatruose Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose ir Panevėžyje bei Vilniaus kino teatre „Pasaka“.

Keletas iš šių reklamų: