„Mūsų atliktos apklausos rezultatai parodė, kad pirkėjai jau dabar gerai atpažįsta ir atskiria „Lidl“ išskirtinumą – anot jų, būtent mūsų parduotuvėse galima rasti bene geriausius pasiūlymus kiekvieną savaitę įvairiausio pobūdžio prekėms. Pirkėjai išskyrė ir kitą svarbią savybę – pas mus kasdien randamą gerą kainą. Tai nėra akcinė kaina, tai mūsų privačių prekinių ženklų produktai, kurie ir be nuolaidos kainuoja mažiau nei žinomi prekių ženklai su nuolaidomis“, – pasakoja „Lidl Lietuva“ Rinkodaros departamento vadovė Kristina Mažeikytė.

Apklausos rezultatai parodė, kad pirkėjai „Lidl“ išskyrė ir išskirtinį asortimento dydį, jo originalumą ir įvairumą. Neliko nepastebėtas ir „Lidl“ parduotuvių išdėstymo paprastumas bei prekių išdėstymas. Būtent šios apklausos duomenys įkvėpė sukurti kampaniją, kurioje prieš pastatomos absurdiškos, erzinančios situacijos ir „Lidl“ siūlomas paprastumas.

Su „Lidl“ prekybos tinklu, tyrimo duomenimis, teiginį „šis maisto prekių parduotuvių tinklas turi kitokį prekių pasirinkimą“ sieja net 66 proc. apklaustųjų. Lyginant su kitais Lietuvoje veikiančiais maisto prekių parduotuvių tinklais, „Lidl“ šiuo klausimu artimiausius konkurentus lenkia kone trigubai. Tuo tarpu teiginius „čia randi geriausias kainas“ ir „čia randi pigiausias sau reikalingų prekių kainas“ prekybos tinklui „Lidl“ priskiria atitinkamai 56 proc. ir 53 proc. tyrime dalyvavusių gyventojų.

Kampanijos idėjos autoriai – reklamos agentūra „Not perfect“, reklaminio klipo režisierius Simonas Aškelavičius.