Tai jau antrasis šiemet „JCDecaux Lietuva“ laimėjimas. Pasak įmonės vadovės Žanetos Fomovos, tai rodo, kad globaliame reklamos pasaulyje konkuruoti galima tik išskirtinėmis idėjomis ir čia nėra svarbu nei šalies dydis, nei geografinė vieta: „Didžiuojamės, kad drauge su partneriais sukuriame aukščiausio lygio produktą, kuris savo kūrybiškumu gali varžytis ir laimėti pasaulinėje reklamos rinkoje.“

„Siekdami išsiskirti ir nenuskęsti bendrame reklamos triukšme visada ieškome originalių sprendimų. Naujai pristatomą nealkoholinį „Somersby“ sidrą rekomenduojame gerti gerai atšaldytą, su ledukais. Taip ir kilo šios netradicinės kampanijos idėja. Džiugu, kad reklama, sulaukusi pozityvios vartotojų reakcijos ir dėmesio, dabar dar įvertinta ir reklamos ekspertų“, – pranešime žiniasklaidai sako bendrovės „Švyturys – Utenos alus“ rinkodaros direktorius Laimis Balčiūnas.

Visos 75 šalys, kuriose veikia „JCDecaux“, kas mėnesį dalyvauja geriausios inovacijos konkurse. Balsuoja visame pasaulyje dirbantys įmonės darbuotojai, tačiau už savo šalies inovaciją balsuoti negalima. Šį kartą Lietuva laimėjo net prieš tokias tradiciškai stiprias šalis konkurentes kaip Serbija, Prancūzija ir Kinija.