Naujoje prekybos centro „Akropolis“ reklamoje, kurios autoriai – agentūra „New!“, nepasakojama apie prekes, nuolaidas ar išpardavimus: vietoj to nuspręsta pabrėžti čia patiriamas emocijas.

Agentūra „New!“ su „Akropoliu“ bendrauja apie metus, tačiau tai yra pirmoji sukurta įvaizdinė kampanija. „Mūsų ir „Akropolio“ bendras siekis kalbėti apie svarbią temą šioje kampanijoje -
emocinį krūvį, kurį patiri rasdamas tinkamą daiktą, gerai leisdamas laiką ar sutikdamas pažįstamą. Laiko leidimas prekybos centre seniai nebėra tik prekių įsigijimo veiksmas. Todėl kalbame apie tai, kad dėka savo pasiūlos spektro, „Akropolis“ yra ta vieta, kur džiaugsmo yra daugiau. Nes galimybių rasti, pramogauti, susitikti yra daugiau. Kai dėl to sutarėme, gana organiškai gimė idėja personifikuoti džiaugsmą, suteikti jam pavidalą.Taip gimė Džiaugsmas, augantis su kiekvienu teigiamu patyrimu“, - apie idėją pasakojo „New!“ kūrybos vadovas Tomas Ramanauskas, džiaugdamasis, kad „Akropolio“ komanda buvo ne priešingoje stalo pusėje, o šios idėjos partneriai, tad jų įtikinėti patvirtinti būtent šį pasiūlymą neteko.

M360


Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją