Mėgstate integruotas rinkodaros kampanijas? Švediškas prekės ženklas „Oatly“, gaminantis augalinį pieną ir kitus maisto produktus avižų pagrindu, pakėlė integraciją į kitą lygį. Pirmiausia jie pakabino reklaminį plakatą autobuso stotelėje. Tada stotelė su šiuo plakatu buvo plukdoma vienu iš Amsterdamo kanalų. Tuomet apie tai buvo sukurtas įrašas socialinėje medijoje, kuris buvo paskelbtas ir lauko ekrane. Galiausiai šalia šio ekrano muzikantė grojo elektroniniais vargonais ir dainavo apie šią kampaniją. Pasirodymas, žinoma, buvo filmuojamas, o šis video buvo reklamuojamas ant mobiliojo vagonėlio, kuris važinėjo gatvėmis. Na ir galiausiai reklama apie šį vagonėlį buvo paskelbta laikraštyje, o Amsterdame ši laikraščio reklama buvo ištapyta lyg freska.

Švedijos maisto federacija, į pagalbą pasitelkusi agentūrą „McCann Stockholm“, savo kampanijoje pasiūlė paragauti... švedo. Tiesa, žmogiena buvo gauta ne natūraliu būdu, o išauginta laboratorijoje, tačiau vis tiek vargu, ar kiekvienas ryžtųsi tokiam iššūkiui... Ši šiurpą kelianti kampanija buvo skirta atkreipti dėmesį į klimato kaitos problemas ir alternatyvius būdus gauti proteinų tausojant Žemės išteklius.

Kanibalizmo tema paliesta ir kitoje švedų kampanijoje, kur vegetarišką greitąjį maistą parduodantis prekės ženklas „Oumph!“ per Helovyną pasiūlė žmogienos burgerių. Vėlgi, sukurtų augaliniu pagrindu (agentūra „Lola MullenLowe“).


Kačių ėdalo „Whiskas“ reklama iš pirmo žvilgsnio neatrodo labai keista – na, katė žaidžia įprastus siūlų gaudymo žaidimus, mėgaujasi kasoma žmonių ar džiaugiasi lepinama gardėsiais. Tačiau neįprasta tai, kad jos fone skambanti muzika, kaip skelbiama, buvo sukurta pagal mokslininkų rekomendacijas, į kokius garsus reaguoja katės ir kokia muzika malšina jų patiriamą stresą. „Whiskas“ pagal tai ne tik sudėliojo grojaraštį, bet ir išleido riboto leidimo vinilinę plokštelę (agentūra AMV BBDO).

Gerovės valdymo kompanija „Cabital“, besispecializuojanti kriptovaliutose, norėjo paneigti stereotipinį mąstymą, kad į jas investuoja tik jauni technologijų ekspertai. Ir nusprendė vizualiai itin aiškiai parodyti, ką reiškia toks įsitikinimas... (agentūra TBWA Singapore).

Amerikos meno ir pramogų kompanija „Meow Wolf“, kuriai talkino agentūra „Wieden+Kennedy Portland“, nusprendė parodyti, ką reikštų kelionė traukiniu, vežančiu per skirtingas dimensijas. Papasakoti žodžiais vargiai įmanoma – šią reklamą reikia tiesiog pamatyti.


Pavargote nuo technologijų ir norite daugiau tikro žmogiško ryšio? Kelionių kompanija „Internova“ kviečia nepatikėti visko dirbtiniam intelektui ir „užsisakyti žmogų“ (agentūra „Broken Heart Love Affair“).

„Tide“ savo reklamoje prisiminė populiaraus serialo „Seinfeldas“ žvaigždę Jason Alexander, kurio veidas atsidūrė ant, kaip matome, ne itin švaraus bliuzono (agentūra „Saatchi & Saatchi New York“).

O jei po nuolatinio žmonių matymo su kaukėmis pasiilgote jų šypsenų, „Diesel“ reklama gali priversti persigalvoti, ar tikrai norite jas vėl matyti... Na, tik tiek, kad devintojo dešimtmečio stiliaus drabužius vilkintys reklamos herojai šypsosi skaitmeniniu būdu maždaug dvigubai padidintomis šypsenomis nei natūraliai įmanoma žmogui.