Šiemet, kaip ir pernai, „John Lewis“ reklamą pristatė kartu su savo partneriais, parduotuvėmis „Waitrose“. Reklamoje, kurios didžioji dalis yra animuota, pasakojama apie mažus gerumo gestus – prekybos tinklas teigė, kad tam juos įkvėpė pavyzdžiai Didžiosios Britanijos visuomenėje paskelbus karantiną, kai daugybė žmonių stengėsi padėti vieni kitiems.


Tačiau kitos didžiosios kompanijos rimtai pasiryžusios pavergti mylimiausios kalėdų reklamos titulą. Viena iš sulaukusių daugiausiai reakcijų – „Coca-Colos“ reklama, kurioje, be abejo, neapsieita be visiems puikiai pažįstamo kalėdiškai papuošto sunkvežimio. Joje dar kartą primenama, ka didžiausia dovana per šventes – artimiesiems būti kartu.

„Amazon“ reklamai, pavadintai „Šou turi tęstis“ ( „Show must go on“), ko gero, pačiai pirmajai šiais metais pavyko tapti virusine – ja noriai dalinamasi socialiniuose tinkluose ir žavimasi joje pasakojama istorija. Ji – apie jaunutę baleriną, liūdinčią, kad pasirodymas ir vėl buvo atšauktas. Tačiau net ir tokiu atveju galima rasti būdų kaip pasijusti lyg scenoje ir pradžiuginti ne tik save, bet ir kitus.

LEGO bando atkreipti dėmesį siūlydami galimybę iš naujo perkurti pasaulį – jei su tikruoju mums sekasi sudėtingai, bent jau LEGO pasaulyje viskas yra įmanoma.


„McDonald`s“ kalėdinė reklama, ko gero, labiausiai palies paauglius auginančių tėvų širdis. Juk daugeliui puikiai pažįstama situacija, kai dar neseniai iš džiaugsmo krykštavęs vaikas tampa nutolusiu neprakalbinamu paaugliu... Bet, žinoma, per Kalėdas gali įvykti maži stebuklai.