Reklamos metu skamba vienas iš garsiausių Eltono Johno hitų „Your Song“, kurį jis atlieka skirtingais savo gyvenimo laikotarpiais – tiek būdamas šlovės viršūnėje ir dainuojamas milžiniškoms minioms, tiek dar pratindamasis prie scenos mokyklos pasirodymuose ar tiesiog išmėgindamas kątik gautą dovaną. Galiausiai jau šiandienos Eltonas Johnas vėl matomas sėdintis prie savo vaikystės pianino, o reklamos šūkis skelbia „kai kurios dovanos yra daugiau nei tiesiog dovanos“.

„Pagalvokite apie visas Kalėdas, kuriomis mėgavotės per visus praėjusius metus – esu tikras, kad yra viena kokia nors dovana, kuri išsiskiria iš visų. Būtent apie tą magišką jausmą norėjome papasakoti šių metų reklamoje“, - portalui „Marketingweek“ aiškina „John Lewis“ vartotojų vadovas Craigas Inglisas.

Reklamos autoriai – agentūros „adam&eveDDB“ kartu su „Rocker Entertainment“. Pagal jų sudėliotą strategiją, pirmieji šia reklama ryte pradėjo dalintis „John Lewis“ darbuotojai, po poros valandų ji pradėta transliuoti prekybos tinklo skaitmeniniuose kanaluose ir parduotuvėse. Dar po valandos ji pasirodė televizijoje.

Negana to, „John Lewis“ padarė dar vieną eksperimentą: vienoje iš jų parduotuvių Oksfordo gatvėje yra įrengta erdvė, atkartojanti reklamos aplinką: įrašų studiją, persirengimo kambarį, svetainę ir kitas reklamoje matomas vietas. Taigi, kiekvienas čia atėjęs lankytojas gali pajusti reklamoje bandomą perteikti atmosferą, nusifotografuoti prie joje rodomo Eltono Johno vaikystės pianino.

Kiek „John Lewis“ sumokėjo Eltonui Johnui už pasirodymą šioje reklamoje, neatskleidžiama. Sklandė gandai, kad suma siekė apie 5 mln svarų, tačiau prekybos tinklo atstovai teigia, kad šis skaičius labai netikslus. Pasak jų, bendrai reklamai buvo išleista apie 7 mln svarų, panašiai kaip įprastai jų kalėdinėms reklamoms, kurios vadinamos laukiamiausiomis pasaulyje.