Neseniai trejų metų gimtadienį atšventusi „Delfi Plius“ jau spėjo suburti didžiausią Lietuvoje, net 24 tūkst. skaitmenines prenumeratas vienijančią bendruomenę. Platformos skaitytojai gali mėgautis išskirtiniu turiniu, mažesniu reklamos triukšmu, galimybe rašyti komentarus, kiekvieną savaitę dalyvauti protmūšio žaidimuose ir laimėti prizus. Kas mėnesį jų laukia daugiau nei 500 profesionalių publicistų ir solidžių užsienio leidinių straipsnių lietuvių kalba bei išankstinės tekstų, tyrimų ir televizijos kanalo „Delfi TV“ laidų premjeros.

Pasak „Delfi“ rinkodaros vadovo Irmanto Matilionio, kasmet atsiranda vis daugiau už turinį norinčių mokėti žmonių, bet didelė dalis vis dar nėra bandę prenumeratos teikiamų verčių. Kviečiu išbandyti ir susipažinti su „Delfi Plius“, nes tik pabandęs gali sužinoti, ar tau tai patinka“, – priduria I. Matilionis.

Šį šūkį skelbia ir specialų „Delfi Plius“ pasiūlymą išbandyti kviečiantis žaismingas klipas. Pasak idėjos sumanytojo, „Delfi“ kūrybos vadovo Sauliaus Žvirgždo, dažnai nauji ir neatrasti dalykai mus gąsdina. Iš anksto nusprendžiame, kad naujovės mums nepatiks ir jų net neišmėginame. Todėl nuotaikingas klipas leis įsitikinti – kaip ir daugelį kasdienių dalykų, taip ir „Delfi Plius“ verta išbandyti, nes išankstiniai įsitikinimai nieko nereiškia.

Animuotame „Delfi Plius“ vaizdo klipe skirtingi personažai priima naujus ir netikėtus iššūkius. Jaunas vyras neria į ledines maudynes eketėje, mergina valgo iki tol neragautas austres, vyriškis matuojasi virtualios realybės akinius, o moteris vairuoja naujutėlaitį kabrioletą. Šyptelėti žiūrovus privers ir ryškios herojų emocijos, atsiskleidžiančios prieš ir po naujųjų potyrių.

„Gyvenime yra daug dalykų, kuriuos vertiname jų dar neišbandę. Lygiai tą patį stebime ir „Delfi Plius“ atveju. „Delfi Plius“ neišbandžiusieji mano, kad portale neras nieko sau naudingo, todėl abejoja, ar verta už tai mokėti. Tačiau tik pabandę jie atrastų, kiek vertingo, unikalaus ir įvairiai auditorijai pritaikyto turinio čia yra“, – kalba S. Žvirgždas.

Spalvingą „Delfi Plius“ klipą sukūrė patyrę ir ne vieną apdovanojimą pelnę „Meinart“ animatoriai. Išskirtiniame vaizdo įraše jie suderino animaciją ir realius charakteringų aktorių atvaizdus.

Pastarieji buvo atrinkti iš gausaus pretendentų būrio. Pasak S. Žvirgždo, skirtingas emocijas turėsiančių atskleisti aktorių atranką vykdyti remiantis tik jų fotografijomis buvo išties rimtas iššūkis. Tačiau klipo kūrėjai džiaugiasi, kad pataikė tiesiai į dešimtuką ir pasirinko personažus, kurie puikiai atspindi įvairią „Delfi Plius“ auditoriją.

„Panašiose situacijose, kurios vaizduojamos klipe, esame atsidūrę daugelis, todėl beveik visi skirtinguose personažuose galėsime atpažinti save. Tad kaip ir naujas patirtis išmėginę klipo herojai, taip ir kiekvienas iš mūsų tik išbandę sužinosime, kokį atradimo džiaugsmą galima patirti prenumeruojant „Delfi Plius“, – priduria „Delfi“ kūrybos vadovas.

Pirmuosius tris mėnesius už „Delfi Plius“ prenumeratą mokėkite tik po vieną eurą. Specialų „Delfi Plius“ prenumeratos pasiūlymą galite rasti ČIA.