Nepaisant visų gerų ketinimų, reklamos apie klimato kaitą iki šiol sunkiai prasiskverbdavo į visuomenės sąmonę. Neteisinga būtų sakyti, kad jos visos buvo prastos, tačiau dažnai jose pritrūkdavo tiesioginio kreipimosi į žmones. Nuo 2018 m. klimato aktyvistė Greta Thunberg pradėjo viešai dėstyti savo mintis apie klimato krizę visiškai atvirai ir negailestingai. Ji pasipiktino pasauliniais lyderiais, kovojo prieš neveikimą ir įkvėpė visuotinį moksleivių ir studentų judėjimą visame pasaulyje „Penktadieniai ateičiai“.

Naujojoje Los Andželo kūrybinės agentūros „FF“ sukurtoje reklamoje, skirtoje Žemės dienai, G. Thunberg organizacija primena, kad nereikėtų pamiršti klimato krizės. Agentūra reklamoje iliustravo garsiąją G. Thunberg frazę „dega mūsų namai“, perkeldama šiuos žodžius į 60 sekundžių pasakojimą, kuriame šeimos gyvenimas vaizduojamas lyg normalus, nors iš tiesų jau apsuptas liepsnų, rašo „Adweek“.

Pasaulis liko namuose, kad sustabdytų naujojo COVID-19 plitimą, laikinai sumažindamas anglies išmetimą. Tačiau, valstybėms atnaujinus savo pramonę ir prekybą, manoma, kad tarša vėl sugrįš į tą patį protrūkio lygį. Šia reklama siekiama priminti žmonėms apie iškilusią skubią užduotį imtis veiksmų, nes, pasak Tarpvyriausybinės klimato kaitos komisijos, liko ne daugiau nei 12-a metų, kol Žemės rutuliui nebebus įmanoma sugrįžti į normalias vėžes.

„Manome, laikas žmonėms suprasti, kad klimato pokyčiai nevyks kada nors ateityje, o jau vyksta. Deja, praėjo laikas, kai užtenka vien tik nerimauti. Mums reikia neatidėliotinų, kolektyvinių veiksmų“, – sako judėjimo „Penktadieniai ateičiai“ Jungtinėse Valstijose organizatorius Joe Hobbs.

M360