Portalas „Adweek“ primena, kad kai eteryje pirmą kartą pasirodė ši agentūros „BBDO“ kurta kampanija, pasaulis atrodė visiškai kitaip nei šiandien – tuo metu didžiausią rūpestį Amerikai kėlė vis dar juntami Šaltojo karo padariniai, o apie seksualinį priekabiavimą darbo vietoje niekas nekalbėdavo.

Agentūra „AOR Grey“ Niujorke nusprendė, kad atėjo metas iš naujo pažvelgti į šį daugeliui pažįstamą reklaminį šūkį. Jie kviečia užduoti klausimą, ar tai yra geriausia, kokie mes, vyrai, galime būti?

Pusantros minutės trukmės reklamoje parodomos įvairios situacijos, į kurias patenka šiuolaikiniai vyrai: jos susijusios su patyčiomis, seksualiniu priekabiavimu, mizoginija, lyčių nelygybe. Kaip turi elgtis į tokias situacijas patekę vyrai?

Reklamoje primena, kad tai, kokį elgesį dabar mato maži berniukai, nulems, kokie jie bus užaugę vyrais.

Kaip išplatintame pranešime teigė „P&G“, kuriai priklauso „Gillette“ prekės ženklas, atstovas Gary Coombe, jie tiki gerąja vyrų puse. „Mes laikome vienas kitą atsakingais, netoleruojame pasiteisinimų dėl netinkamo elgesio ir stengsimės, kad naujoji karta, siekdami tapti kiek gali geriausiais, sukurtų pozityvius pokyčius, kurie bus svarbūs daugelį ateinančių metų“.

„Gillette“ taip pat pranešė, kad ateinančius trejus metus aukos po milijoną dolerių organizacijoms, padedančioms siekti šio tikslo. Pirmoji tokia organizacija bus „Amerikos berniukų ir mergaičių klubai“.

Vartotojai į šią reklamą reaguoja skirtingai: kol vieni ją liaupsina kaip labai teisingą žingsnį, atsiranda ir pasisakančių kardinaliai priešingai. Kaip rašo CNN, kai kurie vyrai paskelbė boikotuosiantys „Gillette“ už skleidžiamą feministinę propagandą.