Reklamoje nufilmuota, kaip susirinkusi minia stebi už rentgeno spinduliais apžviesto ekrano esančias mylinčias poras, tai yra, šokančius ar besibučiuojančius skeletus. Vėliau iš šios uždangos išeina žmonės ir pasirodo publikai: skirtingos rasės, religijos, lyties, amžiaus ir tt. Jokie skirtumai nebesvarbūs, jei tik žmones vienija meilė – tokią mintį siekia perduoti kampanijos autoriai.

„Nuostabu, kai darbas, kurio pats ėmeisi taip aistringai, yra žiūrimas ir juo dalinamasi visame pasaulyje daugybės žmonių. Bet mūsų didžiausia viltis, kad ši reklama prisidės prie supratingesnės ir labiau priimančios Amerikos”, – „R/GA” viceprezidentą ir kūrybos vadovą Nick Law cituoja portalas „Adweek”.

Reklama internete yra peržiūrėta daugiau nei 160 milijonų kartų ir tapo antra pagal žiūrimumą visų laikų socialine reklama, skelbia „The Ad Council”.