Kampaniją sudarė keli skirtingi plakatai, kuriuose cituojami tyrimų apie vaikų auginimo įpročius duomenis. Viename jų buvo rašoma: „75 proc. pasisako už kūdikių maitinimą krūtimi viešose vietose, 25 proc. sako, kad maitinančios mamos turi pasitraukti į šalį. Koks jūsų požiūris?“.

Po šios reklamos pasirodymo Jungtinėje Karalystėje veikianti reklamos industrijos savireguliacijos organizacija „The Advertising Standards Authority“ gavo daugiau nei 150 skundų, kuriuose buvo daug besipiktinančių negatyvaus požiūrio į maitinimo krūtimi viešoje vietoje formavimą, rašo BBC.

Prekės ženklo savininkas „Unilever“ sako, kad jie siekė tik parodyti remiantys bet kurį tėvų pasirinkimą. Pavyzdžiui, kitoje reklamoje teigiama: „36 proc. pasisako už vaiko maitinimą, kai jis verkia, 64 proc. yra griežtai prieš. Koks jūsų požiūris?“.

Prekės ženklo tinklapyje reklamos mintis kiek išplėtojama: „Nesvarbu, ar esate tarp tų, kurie mano, kad maitinti krūtimi viešoje vietoje yra gerai, ar tarp tų, kurie mano priešingai, kad ir kokį sprendimą priimtumėte, mes su jumis būsime kiekviename žingsnyje“.

Populiari tinklaraštininkė Sarah Turner, rašanti motinystės temomis, paskelbė viešą „Dove“ skirtą laišką, kuriame pastebėjo, kad palaikyti tokį priešiškumą maitinančioms mamos skatinantį požiūrį yra pavojinga. „Jei jūs palaikote ir tuos žmones, kuriems atrodo, kad viešoje vietoje maitinti krūtimi kūdikių negalima, ar jūs taip pat esate tarp tų, kurie prašo mamų prisidengti, ar atėjus į restoraną atskirai nuo kitų žmonių su vaiku sėdėti tualete?“, - klausė ji.

Prieš tokias reklamas sukilo ir krūtimi maitinančių mamų asociacija, piktindamiesi, kad tai nėra tiesiog pasirinkimo klausimas, nes visos mamos turėtų jaustis laisvai, kai joms reikia pamaitinti savo kūdikius, kad ir kur jos tuo metu būtų. „Tokia žinutė baugina naujas mamas, didina jų izoliaciją, o tai reiškia didesnę su pogimdyvine sveikatos būkle susijusių psichologinių ligų riziką“, - teigė asociacijos vadovė Emma Pickett.