Šiomis dienomis vis dažniau girdime, kad kalėdinės dovanos yra nebemadingos, kai kurie netgi siūlo jų atsisakyti ir vietoj to artimiesiems dovanoti laiko. Idėja graži, tačiau tas laikas, kurį praleidžiate galvodami apie sau brangų žmogų, ieškodami ir skrupulingai pakuodami dovanas, kuria tikrąją kalėdinę magiją. Įkvėpti šių dienų aktualijų ir norėdami priminti tikrąsias vertybes, „Douglas“ šiais metais nusprendė Kalėdas paversti meilės ir tolerancijos švente.

Naujosios tinklo kalėdinės kampanijos tikslas – parodyti kitą kalėdinių dovanų pusę. Reklaminės kampanijos šūkis „Dovana gali reikšti tiek daug“ kalba ne apie materialią dovanų esmę, o apie emocinę jų reikšmę: „Šia kampanija mes parodome emocijų ir jaudulio kupiną skirtingų žmonių gyvenimą. Vaizduodami kiekvienos dovanos istoriją norime atskleisti dovanojimo džiaugsmą ir iš jo plūstančias šiltas emocijas. Esmė yra ne dovanose, o jų kuriamose magiškose akimirkose,“ – komentuoja „Douglas GmbH“ rinkodaros vadovė Susanne Cornelius.

Kalėdinė tinklo kampanija papildo 2018-ųjų pavasarį pristatytą #FORWARDBEAUTY strategiją, kuri pabrėžia natūralaus grožio svarbą ir skatina nebijoti būti savimi bei priimti kitus, tokius kokie jie yra.

Remdamiesi šia tinklo filosofija, reklaminio klipo autoriai, tarptautinė reklamos agentūra „Jung von Matt“, sukūrė septynias skirtingas, kartais net šokiruojančias, istorijas, kurios atspindi šių dienų aktualijas. Pagrindinė idėjos autorių transliuojama žinutė – dovanojimo esmė nėra dovana. Nesvarbu, ar dovanos ieškote dukrai, ar geriausiai draugei, ar toli esančiai mylimajai, ar netradicinės orientacijos sūnui, svarbiausia ne tai, ką dovanojate, bet dėmesys, jausmai ir emocija, kurią norite sukurti.