Greito maisto restoranai „Burger King“ ir „McDonald`s“ viešojoje erdvėje dažnai mėgsta pašiepti vienas kitą, o jų kūrybiškos kovos linksmina vartotojus. Naujausio „Burger King“ dūrio konkurentams liudininkais tapo į siaubo filmo premjerą Vokietijoje atėję žiūrovai.

Į naujausio Stepheno Kingo romano motyvais sukurto filmo „Tas“ („It“) premjerą susirinkę filmo žiūrovai tikėjosi šiurpių netikėtumų, visgi, ne tik tokių, kokius gavo. Užgesus šviesoms salėje jie stebėjo šiurpią istoriją, kurioje pagrindinis piktadarys buvo vaikus žudantis klounas. Kas prieš premjerą buvo skaitęs romaną (o tokių, žinant, kad jis buvo išleistas dar 1986 m. turėtų būti nemažai), siužetas nenustebino, bet moralas buvo netikėtas.

„Niekada nepasitikėkite klounu“, - pasibaigus filmui paskelbė užrašas ekrane, po kuriuo pasirašė „Burger King“, taip užsimindami apie garsiausiu pasaulyje klounu vadinamą „McDonald`s“ simbolį Ronaldą McDonaldą.

Kaip rašo portalas „Mashable“, kai kurie juokaudami dabar siaubo filmą „Tas“ vadina ilgiausia reklama istorijoje.

M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją