Reklaminius plakatus lydi šūkis „Palikite tai mums“ ( angl. Leave it to us) – taip siūloma verčiau naudotis maisto pristatymo paslaugomis, naudojantis „Burger King“ partnerio „DoorDash“ paslaugomis, užuot vairavus, jei tai daryti jums, matyt, ne kaip sekasi, rašo portalas „AdWeek“.

„BurgerKing“ prekės ženklas garsėja savo sarkastiškomis reklamomis. Pernai daug dėmesio sulaukė kampanija „Kepame ant griliaus nuo 1954 m.“ (angl. „Flame grilled sinced 1954“), kuriai buvo naudota realaus gaisro „Burger King“ restorane nuotrauka. Už šią kampaniją jos autoriai, agentūra „David Miami“, 2017 m. Kanų liūtuose buvo apdovanoti didžiausiu Grand Prix prizu.

Šių metų reklamų autorius – agentūra „LOLA MullenLowe“ Ispanijoje, taip pat pernai kūrusi „Burger King“ Helovinui skirtą kampaniją su šiurpą keliančiais klounais, kurioje buvo pasišaipyta iš jų konkurento „McDonald`s“.