M360 PREMIUM
Antrus metus mėnesį be konkursų išbandanti „Not Perfect“: tikrai būtų negaila, jei idėja nuaidėtų per kitas agentūras (2)
Pernai pasimatavusi idėją visą rugsėjį nedalyvauti konkursuose ir taip patausoti darbuotojų psichologinę sveikatą, reklamos agentūra „Not Perfect Vilnius“ sako, kad eksperimentas pasiteisino, tad jį kartoja ir šiemet, aplipdžiusi įvairiomis papildomomis priemonės. Agentūros vykdančioji direktorė Egl...
Prekybos centrų akcijos žengia koja kojon: ekspertė paaiškino, kaip taip atsitinka ir kas susižeria naudą (1)
Jei „Maxima“ paskelbia 50 proc. nuolaidą ne maisto prekėms – tai ir „Lidl“. Jei vienur gali „taupyti ir sutaupyti“, kitur – „daugiau kainuoja mažiau“. O jei vienas prekybos tinklas pažymi savo akcijines prekes superžvaigždėmis, kodėl to iškart nepadarius kitam? Vienas kito komunikacijos žingsnius ak...
Rugsėjo 1-ąją moksleiviai ir studentai grįžta į mokslus, o didžioji dalis dirbančiųjų – į biurus ir įprastą nebe atostogų ritmą. Verslo atstovai neslepia, kad šis laikotarpis jiems – itin svarbus, nes iš jo pardavimų rezultatų dar ilgai gyvenama. Telekomunikacijų bendrovės „Telia Lietuva“ rinkodaros...
Praėjusią savaitę įvyko pasaulinė filmo „Gran Turismo“ premjera, kuri sukvietė daugybė autosporto ir vaizdo žaidimų mėgėjų. Tai – realiais faktais paremta istorija, kaip e-sportininkas Jannas Mardenboroughas tapo profesionaliu lenktynininku ir apie su jo kelione kartu ėjusią „Nissan“ marketingo kamp...
Celofanui prisitaikius sau KFC logotipą, laukiama, kaip tai įvertins tinklo JAV teisininkai: galėtų reikalauti atlyginti žalą reputacijai (25)
Apie savo susikūrimą partija „Mes Lietuva“ pirmiausia pranešė socialiniame tinkle „Facebook“. Partijos pirmininku išrinktas aktyvus protestų dalyvis, kaltinamasis riaušių prie Seimo byloje Antanas Kandrotas-Celofanas. Specialiai partijai skirtame feisbuko profilyje, turinčiame beveik 900 stebėtojų, ...
Siekdami prikaustyti visko mačiusių socialinių tinklų vartotojų dėmesį, prekių ženklai „alkį“ inovacijoms bei unikaliam turiniui malšina atsigręždami į virtualius nuomonės formuotojus (VNF). Nuo į žmones stebėtinai panašių robotų iki animacinių herojų. ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto tyrėjos ...