Bendrovės „Naujienų centras“ direktorius Ovidijus Lukošius sako, kad sprendimą parduoti „Top Gear“ leidybos teises priėmė norėdami koncentruotis į pagrindinius savo produktus, „IQ“ ir „alfa.lt“.

Pasak jo, sandoris šiuo metu dar nėra baigtas, bet bus artimiausiu metu, nes liko tik suderinti formalumus su šio žurnalo savininkais Didžiojoje Britanijoje. „Dabar dar išeis vienas numeris mūsų išleistas, o kitas jau turėtų būti naujų leidėjų“, – sakė O. Lukošius.

Sandorio vertė neatskleidžiama: leidybos teises įsigijęs A. Rusteika teigė, kad šiuo atveju buvo svarbesnės emocinės nei finansinės priežastys. „Pats daug metų esu „Top Gear“ gerbėjas, skaitau ir britišką žurnalą, ir žiūriu jų rengiamas laidas, aktyviai domiuosi automobiliais, laisvalaikiu mėgstu ir į lenktynių trasą išvažiuoti, todėl man tai yra labai artima tematika. Vis dėlto „Top Gear“ žurnalas Lietuvoje pastaraisiais metais stokojo resursų ir buvo nepelnytai apleistas. Manau, kad „Top Gear“ prekės ženklas mūsų šalyje turi dar neišnaudoto potencialo, todėl pasitelkę savo srities specialistus sieksime jį atgaivinti. Tikiu, kad visi verslai, į kuriuos investuoju, gali būti pelningi, ne išimtis ir „Top Gear“ žurnalas“, – kalbėjo jis.

Žurnalas bus leidžiamas per naujai steigiamą bendrovę „Topo Media“.

Kalbėdamas apie planuojamus pokyčius A. Rusteika atskleidė, kad svarstoma galimybė turėti „Top Gear“ portalą internete. Pasak jo, „Top Gear“ visais laikais garsėjo drąsiu stiliumi, išskirtinių automobilių testais, subtiliu humoru, aukščiausios kokybės nuotraukomis: „Visa tai tikrai išlaikysime. Tačiau taip pat norime daugiau dėmesio skirti tam, kuo gyvena Lietuvos automobilių entuziastai. Pastaraisiais metais automobilių kultūra mūsų šalyje pastebimai pasikeitė, atsirado daugiau automobilių kolekcionierių, restauratorių, taip pat išskirtinių modelių, tad skaitytojai žurnale ras daugiau istorijų apie šia veikla užsiimančius žmones“.

Naujuoju žurnalo vyr. redaktoriumi paskirtas T. Markevičius pastaruosius trejus su puse metų dirbo SEB banko rinkodaros departamente, dar anksčiau šešerius metus buvo portalo DELFI autonaujienų redaktoriumi, dirbo žurnalistu įvairiuose žiniasklaidos leidiniuose.