Darbuotojų kaip ambasadorių įtraukimu į komunikaciją šiandien domisi ne viena organizacija. Patirtis rodo, kad kai kuriose organizacijose darbuotojai noriai dalijasi turiniu net ir neprašyti bei išnaudoja tai ne tik savo darbdavio, bet ir asmeniniame kontekste – stiprindami savo asmeninį prekės ženklą. Kitos organizacijos į darbuotojų įtraukimo programas žiūri strategiškai ir, norėdami motyvuoti darbuotojus, visų pirma siekia juos supažindinti su asmeninių prekių ženklų vystymo ir komunikacijos pagrindais. Neretai kyla klausimai nuo ko pradėti, kaip motyvuoti ar užtikrinti tęstinę darbuotojų komunikaciją pasibaigus mokymams. Žemiau pateikiami dažniausiai pasitaikantys klausimai ir atsakymai į juos.

Visą straipsnį gali skaityti tik prenumeratoriai
Tapdami prenumeratoriais, jūs remiate nepriklausomus autorius ir žurnalistus. Stipri ir laisva žiniasklaida – demokratijos ramstis ir vertybė, kurią būtina puoselėti.
Kviečiame prisijungti prie Delfi prenumeratorių bendruomenės.
M360