Kristinos Meidės, „LTG Link“ vadovės, teigimu, traukiniautojų kampanijos sėkmę jau kurį laiką rodė ir tai, kad klientai labai greitai prisijaukino naująjį žodį.
„Traukiniautojų žodžio paplitimas ir visuomenės įvertinimas parodė, kad būtent šio žodžio trūko mūsų kasdieniame žodyne. Matome, kad mūsų klientai jį greitai prisitaikė sau, nes „traukiniautojai“ aprėpia labai daug. Tai žmonės, kurie keliauja traukiniais įvairiausiais tikslais: į darbą, susitikimą, atostogauti, aplankyti draugus ar tiesiog prasiblaškyti. Ir nesvarbu, ar tu traukiniauji kasdien, ar kartą per mėnesį ar metus“, – sako K. Meidė.
„LTG Link“ vadovė sako, kad kampanija ne tik padeda kurti naują traukiniavimo kultūrą, bet ir atskleidžia progresyvų bendrovės požiūrį į teikiamų paslaugų spektrą.
„Siekiame parodyti, kad savo klientams galime pasiūlyti kokybišką traukiniavimo patirtį. Šiandien, kai gyvename tokiu intensyviu laiku ir kiekviena minutė yra brangi, skatiname žmones palikti automobilį namuose ir pradėti traukiniauti. Pastebime, kad vis daugiau traukiniautojų efektyviai išnaudoja kelionės laiką – dirba kompiuteriu, ruošiasi susitikimui ar mokosi“, – pastebi K. Meidė.
Praėjusių metų pabaigoje startavusi kampanija „Traukiniautojai“ tęsiasi, bendrovė jau netrukus ketina visuomenei pristatyti daugiau naujienų.
Traukiniautojų kampanijos idėjos autoriai – agentūra „Havas Creative Vilnius“.