Praėjusių metų pabaigoje „Vinted“, padedant „Integrity PR“, pasidalijo naujiena apie naujai pritrauktas investicijas ir tapimą pirmuoju šalies vienaragiu – startuoliu, kurio rinkos vertė viršija 1 mlrd. eurų.

„Šiemet mūsų prioritetu tampa ne tik geografinė, bet ir personalo plėtra. Dabar mūsų įmonėje darbuojasi per 450 profesionalų, toliau aktyviai plečiamės ir stipriname savo komandas tiek Lietuvoje, tiek kitų šalių biuruose. Šiuo metu ypač ieškome kolegų IT srityje – inžinierių, technologijų ekspertų, taip pat klientų aptarnavimo ir kitų sričių specialistų – marketingo, finansų, teisės. Todėl Lietuvoje norime garsiau prisistatyti kaip darbdavys, kurio komanda turi svarbią misiją – įrodyti, kad naudotos prekės gali tapti pirmu vartotojo pasirinkimu. Įvertinę mus siejančias panašias vertybes, „Integrity PR“ patirtį ir itin sėkmingą pritrauktų investicijų komunikaciją, nusprendėme ir toliau savo darbdavio įvaizdį formuoti šios agentūros pagalba“, – pranešime žiniasklaidai cituojama Daina Aleksandravičienė, besirūpinanti „Vinted“ darbdavio įvaizdžio komunikacija.

„Kiekvieną naują partnerystę priimame su didele atsakomybe ir užsidegimu įgyvendinti partnerio komunikacijos tikslus. Didžiuojamės, kad įvertinę mūsų darbo kokybę, puikiai atpažįstamu prekės ženklu Lietuvoje tapę „Vinted“ nusprendė ir toliau mumis pasitikėti“, – sako Daiva Lialytė, „Integrity PR“ vadovė.

„Integrity PR“ yra viena didžiausių ryšių su visuomene bendrovių Lietuvoje, teikianti korporacinės, rinkodaros, integruotos, krizių ir skaitmeninės komunikacijos paslaugas. Bendrovė dirba su tokiomis įmonėmis kaip „Bitė Lietuva“, „RIMI Baltic“, „Swedbank“, nekilnojamojo turto plėtros bendrovė „Darnu Group“, prekybos ir laisvalaikio centras „Panorama“, „Microsoft“ ir kt. „Integrity PR“ bendradarbiauja su tarptautiniu komunikacijos įmonių tinklu „Fleishman-Hillard“.