„Laikas kalbėti apie pozityviąsias vakcinos puses, nes per daug dėmesio skyrėme negatyviųjų aptarimui, diskusijoms, kuri vakcina saugi, o kuri ne, nuo kurios pusdienį paskauda galvą, o nuo kurios ne. Yra juk vienas vienintelis esminis visų vakcinų poveikis, apie jį ir reikia kalbėti – visa kita absoliučiai nesvarbu“, – savo paskyroje feisbuke rašo Vilniaus mero patarėjas Karolis Žukauskas, pristatydamas kampaniją, kurioje kalbama apie geruosius vakcinos šalutinius poveikius.

„Su tokia kampanija šiandien startuojame Vilniuje – pirmieji dideli outdoorai (lauko reklamosred. pastaba) jau kabo mieste, jų tik daugės. Taip pat komunikuosime soc. tinkluose, nes jauniausios auditorijos skiepų laikas jau artėja (kitą savaitę 45+, tai dar po kurio laiko imsime dar jaunesnius), o jiems nereikia gąsdinimų apie rizikos grupes, nes nesijaučia tokiais. Bet kalbėtis iš anksto verta – jei jūs priklausote šiai auditorijai ir laukiate skiepo kaip išganymo, tai dar nereiškia, kad visi galvoja panašiai“, – atkreipia dėmesį K. Žukauskas.

Kampanijos idėją prieš kelias savaites sugalvojo Matas Grecevičius, žinomas kaip Matas Ordog, padovanojęs ją miestui. Idėją, kurioje panaudotos Sauliaus Žiūros nuotraukos, adaptavo agentūra „co:agency“.

„Ir štai – turim 10 vizualų su šalutiniais vakcinos poveikiais ir priminimais apie tą seną gerą ikipandeminį gyvenimą. Kuris grįš jau greitai – tuoj pasieksime tą vakcinuotų žmonių kiekio lygį, kai nauji viruso atvejai pradės mažėti, ką rodo kitų valstybių pavyzdžiai“, – teigia K. Žukauskas.

Savivaldybė skelbia, kad sukurtais vizualais gali nemokamai naudotis visi norintys.