„Vilniaus universitete jau ne vienerius metus siekiame kurti studijų ir darbo aplinką, kurioje yra puoselėjama individuali, socialinė ir kultūrų įvairovė, užtikrinamos universiteto bendruomenės narių lygios galimybės. 2018 m. universitete startavo Pasitikėjimo linija, 2020 metais patvirtinome Įvairovės ir lygių galimybių 2020-2025 metų strategiją.

Keliame sau uždavinį kurti universitete antidiskriminacines priemones, todėl atsižvelgdami į tai, kad birželis yra laikomas LGBT+ Pride mėnuo – norime palaikyti savo bendruomenės narius, skatiname juos būti savimi ir nepamiršti, jog Vilniaus universitetas vertina kiekvieno žmogaus individualumą.

Šiandien pakeisdami VU Facebook, Instagram, LinkedIn paskyrų logotipus į su LGBT bendruomenę simbolizuojančiomis spalvomis, norime skatinti visuomenę būti atvira įvairovei. Tikime, jog augant visuomenės sąmoningumui, diskriminacijai ir patyčioms joje liks vis mažiau erdvės.

Vaivorykštės spalvų fone esantis VU logotipas universiteto socialinių tinklų paskyrose, kurias seka beveik 150 tūkst. vartotojų, bus pasitelkiamas visą likusį birželio mėnesį. Savo veiksmais ir darbais dar ne kartą išreikšime paramą diskriminaciją patiriančioms grupėms, sieksime formuoti atvirą kultūrą, kurioje kiekvienas gali būti savimi. “, – sako Vilniaus universiteto komunikacijos vadovė Rima Juciutė.

Tarp pakeitusių savo logotipus vaivorykštės spalvomis šiemet taip pat buvo „Mercedes-Benz“ ir BMW, socialiniuose tinkluose sulaukę daug prieštaringų reakcijų, „Revolut“ išleido vaivorykštės spalvomis pažymėtą kreditinę kortelę.

Lietuvoje daug dėmesio sulaukė picerija „Brooklyn Brothers“, įkurta Beatos Nicholson ir jos šeimos, laikinai persivadinusi „Brooklyn Partners“ – taip jie skelbė rodantys savo palaikymą visoms poroms ir visoms šeimoms.