Antroji liko agentūra „Integrity PR“, pateikusi 134 tūkst. eurų vertės pasiūlymą.

„Pasibaigus sutarties pasirašymo atidėjimo terminui, kuris sueina kitą penktadienį, planuojama sutartį pasirašyti su pirmos vietos nugalėtoju - agentūra „Idea Prima“, - BNS informavo savivaldybė.

Savivaldybė numato, kad per visą sutarties galiojimo laiką, t.y. per dvejus metus turės būti atlikta Vilniaus įvaizdžio analizė, taip pat parengtas ir įgyvendintas dviejų metų komunikacijos planas. Siekiama, kad tiekėjas parengtų ir pristatytų visuomenei informaciją, susijusią su Vilniaus savivaldybės pasiektais rezultatais valdantiesiems įpusėjus kadenciją.

Be kita ko reikalaujama, kad būsimieji tiekėjai atliks vadinamąją SSGG (stiprybių, silpnybių, galimybių ir grėsmių) analizę, vykdys visuomenės ir konkrečių gyventojų grupių nuomonės tyrimus,

Savivaldybė tikisi, kad tai „padės geriau derinti savivaldybės viešųjų ryšių veiklą su bendra organizacijos strategija“, taip pat leis valdyti įvariesnes komunikacijos priemones, įvertinti viešųjų ryšių efektyvumą ir trūkumus bei „išvengti nesusipratimų“.

Vertinant potencialius savivaldybės viešųjų ryšių ekspertus, didesnė reikšmė (60 proc.) buvo skiriama kokybei, mažesnė (40 proc.) - kainai.