Sekmadienio laidoje žiūrovams pristatydamas šį siužetą jis anonsavo, kad kalbės apie Lietuvą, kuri, kaip juokavo jis, turbūt labiau žinoma kaip viena iš Lenkijų. Vėliau jis parodė vieną iš „Vilnius G Spot“ reklamų ir paaiškino pagrindinį kampanijos teiginį, kad Vilnius yra Europos G tašku todėl, kad niekas nežino, kur tai yra, bet kai randa, tai yra nuostabu.

„Labai gera logika, tik pagal ją išeina, kad Vilnius taip pat yra Europos Waldo (populiarus britų knygų vaikams personažas, kuriose vaikai turi rasti, kur jis slepiasi – red. pastaba), nykstanti Jeremy Pivenso plaukų linija, ar „Discovery“ tyrimų kanalas Europoje“, – šmaikštavo J. Oliveris.

Komikas atkreipė dėmesį ir į Lietuvoje kilusį pasipriešinimą šiai kampanijai ir tam dažniausiai naudotus argumentus: kad kampanija prasidėjo tarptautinę orgazmo dieną ir kad Lietuvoje ruošiamasi popiežiaus vizitui.

„Dėl popiežiaus jūs tikrai nesirūpinkite, juk jo visa veikla pagrįsta tuo, kad jis tiki kažkuo, kas niekada nebuvo moksliškai įrodyta“, – juokėsi jis, paragindamas visus, kurie nežinojo apie tarptautinę orgazmo dieną, kad ir vėluojant nusiųsti sveikinimo atvirukus, pavyzdžiui, savo mamoms.

J. Oliveris ne kartą kampaniją pavadino drąsia, tačiau sakė netikintis, kad ji į Lietuvą privilios daugiau turistų. „Kita vertus, ji jau veikia. Kitaip turbūt dabar neleistume laiko kalbėdami apie Lietuvą“, – sakė laidos vedėjas.

Baigdamas pasakojimą J. Oliveris pasiūlė ir kitoms šalims pasekti Lietuvos pavyzdžiu ir sukurti suaugusiems skirtus reklamos šūkius. „Tokijas galėtų būti pasaulio prostata: sunku jį pasiekti, bet verta. Las Vegasas – pasaulio išangė: objektyviai nepatrauklu, bet per daug vyrų negali užsičiaupti pasakodami apie tą vienintelį kartą, kai ten pateko. Oslas – Europos klitoris: surasti nėra labai sunku, bet neaišku, ką ten veikti. Šiaurės ašigalis – Žemės gimdos kaklelis: jei jį pasiekei, turbūt nuėjai per toli“, – idėjas siūlė jis.