Vilkyškių pieninė“ įgyvendina savo prekių ženklų konsolidaciją – iki šiol eksporto rinkose naudotu prekės ženklu „Vilvi“ pradėti žymėti ir Lietuvoje parduodami sūriai. Kartu įmonė pradėjo ir šio prekės ženklo reklamos kampaniją.

„Prekių ženklų konsolidacija – tai nuoseklios mūsų įmonių grupės strategijos dalis. Tai visiškai atitinka ilgalaikius kompanijos siekius. Šią strategiją pradėjome daugiau nei prieš dešimtmetį, kai priėmėme sprendimą stiprinti savo pozicijas pasaulinėje rinkoje“, – pranešime žiniasklaidai cituojamas įmonių grupės „Vilvi Group“ generalinis direktorius Gintaras Bertašius.

Kurį laiką „Vilvi“ ženklas žymėjo tik eksportui skirtus gaminius ir buvo naudojamas kaip grupės korporatyvinis prekių ženklas. Vis plačiau visose savo rinkose naudodama „Vilvi“ prekių ženklą „Vilvi Group“ siekia supaprastinti prekių ženklo valdymą ir padidinti jo atpažįstamumą.

Įmonių grupės vadovo teigimu, užsienio rinkoms skirtas „Vilvi“ gimė dar 2011 metais, o per pastarąjį dešimtmetį eksportas nuolat augo. 2021 metais „Vilvi Group“ eksportuojamų produktų dalis sudarė net 86 proc. visos grupės produkcijos.

„Tai ne tik mūsų, bet ir visos šalies maisto pramonės laimėjimas ir sėkmės istorija, kurią tęsiame. Poreikis suvienodinti prekių ženklo naudojimą pribrendo natūraliai, „Vilvi“ vis labiau atspindint visos „Vilvi Group“ stiprybes bei globalumą“, – aiškina G. Bertašius.

„Vilvi“ prekių ženklas nuo 2011 m. buvo naudojamas žymėti užsienio rinkoms skirtai produkcijai. 2020 m. rudenį jis buvo integruotas į įmonių grupės pavadinimą. Tuo tarpu „Vilkyškių pieninės“ vardas grupės istoriją ženklina beveik tris dešimtmečius tiek kaip gamintojo pavadinimas, tiek žymint produktus, skirtus Lietuvos rinkai.

„Vilvi“ prekių ženklas buvo kuriamas kartu su prekių ženklų identiteto agentūra „Brandity“. Šios agentūros stratego Roko Atkočiūno teigimu, prekių ženklo konsolidacija ne tik tiksliau atspindės visą „Vilvi Group“ veiklą, tačiau ir padidins VILVI svorį.

„Tapdamas globaliu prekių ženklu „Vilvi“ palaipsniui ženklina visus grupės veiklos lygmenis – pradedant korporatyviniu ir baigiant produktiniu. Tai ne tik išaugins „Vilvi“ komunikacinį svorį, bet taip pat supaprastės valdymas, tai sudarys sąlygas dar spartesnei prekių ženklo plėtrai“, – sako R. Atkočiūnas.

Prekių ženklas „Vilkyškių pieninė“ keičiamas palaipsniui – kol kas jis ir toliau bus naudojamas šviežių pieno gaminių linijai, kuriai priskiriamos įvairių skonių varškės užtepėlės, jogurtai, varškės sūreliai, kefyras ir kiti produktai. Šių gaminių pakuotes iš kitų prekių ženklų išskiria juodas katinas.

Prekių ženklo pokyčius lydės speciali kampanija. Jos ašis – sūrių meistras, arba virtuvėje besisukantis šefas, besidalijantis savo patirtimi ir gudrybėmis, kokius sūrius geriausiai naudoti su skirtingais patiekalais, ir su kokiais produktais jie labiausiai dera.

„Vilvi group“ gaminamų sūrių tradicijos artėja prie šimto metų. Įmonės atstovai teigia, kad nuosekliai dirbama ne tik puoselėjant gaminamos produkcijos kokybę ir rūpinantis pasiūlos įvairove, tačiau ir diegiant bei palaikant sūrių vartojimo kultūrą. Iš to gimė iniciatyva prekių ženklo pokyčio komunikacijos metu išsamiau bei patrauklia forma papasakoti vartotojams apie skirtingus sūrius ir kaip jie gali papildyti įvairius patiekalus.

Grupės produkcija eksportuojama į 65 valstybes.

M360