• Delfi
  • Horoskopai
  • Kalendorius
  • Paieška
  • Pranešti naujieną
  • LT
  • EN
  • RU
  • Kontaktai
  • Reklama
Delfi M360 Delfi M360
  • Naujausios
  • Eksperto žvilgsnis
  • Reklama
  • Medijos
  • Video
  • Prenumeruoti
  • Profilis Prenumeratos Sutikimai Išsaugoti Pranešimai Atsijungti
  • M360
  • Naujausios

Vienpusis eismas komunikacijoje baigėsi – laikas prisitaikyti prie naujų taisyklių

 
  • D+ nariams
  • Prenumeruoti   
Liudas Rimkus Liudas Rimkus
M360
Liudas Rimkus
Liudas Rimkus
FOTO: DELFI / Julius Kalinskas
Pasitikėjimui tradicine žiniasklaida mąžtant, socialiniai tinklai, ilgą laiką buvę tik bendravimo su draugais priemone, įgauna vis didesnę galią ir žmonių pasitikėjimą. Pokyčių epicentre atsidūrę nuomonės formuotojai tampa savotiškais žiniasklaidos kanalais, kurie ne tik informuoja, bet ir telkia savo sekėjus ar net plačiąją visuomenę. Ką visa tai reiškia prekių ženklams ir kokios yra naujosios komunikacijos taisyklės?
Šaltinis
Temos
M360
  • SEB
  • Vilmorus
  • „Facebook“
  • Liudas Rimkus
  • Apple Pay
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją
Delfi
Dalintis
Nuomonės
  • Reklama
  • Kontaktai
  • Prenumerata
  • Naudojimosi taisyklės
  • Karjera
  • Privatumo politika
  • © 2023 UAB DELFI
  • info@delfi.lt