Skaitomiausias naujienų portalas DELFI lapkritį kasdien pasiekė vidutiniškai 555 tūkst. vartotojų, tai yra, 35 procentais daugiau nei artimiausias konkurentas, rodo interneto tyrimų bendrovės „Gemius“ duomenys.

Iš 1,135 milijono interneto vartotojų Lietuvoje pusė, tai yra 555 tūkstančiai, lapkritį kasdien skaitė naujienų portalą DELFI. Antroje vietoje esantis portalas „15min.lt“ lapkritį surinko 411 tūkst. vidutinę dienos auditoriją, trečioje vietoje buvo „lrytas.lt“ (314 tūkst.), ketvirtoje – „tv3.lt“ (199 tūkst.).

Lapkritį DELFI kasdien skaitė 20 tūkst. daugiau vartotojų nei spalį, kada vidutinė dienos auditorija siekė 534 tūkst. vartotojų. Augantis vartotojų skaičius leido padidinti ir atotrūkį nuo konkurentų: DELFI lapkritį kasdien skaitė 35 proc. daugiau vartotojų nei portalą „15min.lt“, palyginimui, spalį skirtumas buvo 31 proc.

Didžiausias augimas pastebimas mobiliojoje platformoje: per mobiliuosius telefonus DELFI lapkritį kasdien skaitė 420 tūkst. vartotojų, tai yra 5 proc. daugiau nei spalį.

Vertinant bendrą mėnesio auditoriją, lapkritį DELFI pasiekė 1, 33 mln., „15min.lt“ – 1, 23 mln., „lrytas.lt“ – 0, 963 mln., „tv3.lt“ – 0, 962 mln. vartotojų.

DELFI taip pat yra lyderis ir pagal video platformų žiūrimumą. Daugiausiai video turinio interrneto vartotojai žiūri per DELFI TV (80 tūkst. vidutinė dienos auditorija), antroje vietoje – „lrytas.lt“ (55 tūkst.), trečioje – „tv3.lt“,(27 tūkst.), ketvirtoje – „lrt.lt“ (22 tūkst.). Apie portalo „lnk.lt“ video peržiūras „Gemius“ duomenų nepateikia.

„Tai, kad portalas DELFI nuolat augina savo skaitytojų ratą, yra geriausias įrodymas, kad einame teisinga linkme. Lapkritį DELFI pristatė naują kanalą „Miestai“, kuriame vietą nuo šiol randa naujienos, svarbios regionų gyventojams, pradėjome transliuoti populiarųjį pokalbių šou „Kitokius pasikalbėjimus“, taip pat atnaujinome savo tinklalaides, leidžiančias DELFI naujienas ne tik skaityti, bet ir jų klausytis – taigi nuolat ieškome būdų, kaip būti dar arčiau vartotojų ir kalbėti su jais apie tai, kas jiems aktualu“, – sako DELFI rinkodaros vadovas Irmantas Matilionis.

DELFI grupei šiuo metu priklauso skaitomiausias kiekvieną dieną naujienu portalas DELFI su visa eile teminių kanalų, skirtų įvairioms auditorijoms ir skelbimų portalas „Alio.lt“. DELFI nuo 2007 m. priklauso Estijos žiniasklaidos grupei „Ekspress Grupp“. Tai žiniasklaidos grupė, plėtojanti internetinės žiniasklaidos, leidybos ir laikraščių verslą Baltijos šalyse. „Ekspress Grupp“ Lietuvoje taip pat priklauso ir reklamos paslaugų internete bendrovė „Adnet media“.

M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją