„Mes, būdami vienu didžiausių sporto transliacijų tiekėju Baltijos šalyse, tikime, kad krepšinis, kaip ir bet kuris kitas sportas nesibaigia sportiškumu. Tai ir socializavimosi reiškinys, ir pramoga, ir kokybiškas laiko praleidimas. Todėl manome, kad ir Europos krepšinio čempionatas, vyksiantis vasaros pabaigoje, pirmiausia, yra didžiulė pramoga lietuviams, o šiuolaikinės technologijos leidžia mėgautis šia pramoga nebūtinai namie prie televizoriaus, tačiau bet kurioje vietoje, kur veikia interneto ryšys, prie bet kokio kito ekrano“, – sako „Viaplay“ Baltijos šalių rinkodaros, pardavimų ir klientų aptarnavimo vadovas Mindaugas Gumauskas.

M. Gumauskas pastebi, kad šį kartą stengtasi sukurti inovatyvią, jaunam ir jaunatviškam, pirmuosius veiklos metus žyminčiam prekės ženklui tinkančią idėją, tad ieškota netradicinių, dar nenaudotų leitmotyvų, nebūdingų įprastai sporto reklamai.

Vienas iš klipo autorių, laisvai samdomas reklamos mokyklos „The Atomic Garden Vilnius“ dėstytojas Antonio Bechtle sako, kad kurdami idėją su kolega Janis Milzarajs galvojo apie tai, kur geriausia stebėti krepšinio varžybas. „Žinoma, pirmoji arenos eilė, kuo arčiau aikštelės – ten nori būti visi krepšinio sirgaliai. Tačiau šiandieniniame pasaulyje vaizdo transliacijos internetu suteikia galimybę stebėti varžybas, kur bebūtum. Atsidurti pirmoje arenos eilėje gali mėgaudamasis vasara ežero pakrantėje, miške, namų kieme ar valtyje“, – sako A. Bechtle.

Klipui, kuriame skamba Monikos Liu muzika, filmuoti autoriai pasirinko natūralias, kasdieniškas šalies vietoves, kurios nėra išpuoselėti turistiniai taškai. Autoriai sako norėję parodyti kiekvienam lietuviui atpažįstamas, kasdienes arba įprastų išvykų vietas, tokias, kur žmonės būna kasdien, o ne išsiruošia ypatingomis progomis, teigiama pranešime žiniasklaidai.

Tokiose vietovėse ir atsidūrė trys sporto arenos kėdės, „keliaujančios“ per miestą, pievas, mišką, „poilsiaujančios“ ežero pakrantėje, „leidžiančios romantiškas minutes“ naktiniame mieste. Klipo kūrėjai numatė kelis konkrečius filmavimo taškus, tačiau komanda, susėdusi į autobusiuką, keliavo ir stodavo bei filmuodavo įvairiose jiems patikusiose vietose, tuomet traukdavo toliau. Klipo filmavimas buvo vientisa kelionė, prasidėjusi 2 valandą paryčiais ir užtrukusi 13 valandų.

Klipo režisierius – jau trejus metus Lietuvoje gyvenantis Luis Velasco, daugiausiai dirbantis muzikos srityje, jo darbai įtraukti į „Rolling Stone“ žurnalo geriausių metų klipų sąrašą, L. Velasco prisidėjo prie Jurgio Didžiulio muzikos tarptautinio pripažinimo, jis su kolegomis kuria video poezijos projektą, kurio tikslas parodyti Lietuvą imigrantų akimis. Ši patirtis, siekiant parodyti Lietuvos grožį per paprastus, dažnai pačių lietuvių nepakankamai įvertinamus, dalykus inspiravo „Viaplay“ klipo stilistiką. Režisieriaus patirtis muzikos srityje ir klipui pasirinkta Monikos Liu daina „Kelionė į mėnulį“ leido sukurti muzikiniam klipui, o ne sporto reklamai būdingesnį stilių. Gamybinę klipo dalį atliko agentūra „Dansu“.

Klipo sukurtos dvi versijos: viena skirta specialiai televizijos eteriui, kita pritaikyta internetui.