Kiekviena klientų arba vartotojų turinti organizacija susiduria su jų grįžtamuoju ryšiu ir nuomonėmis. Ta reiškia, kad klientų patirtis (CX) yra neatsiejama kiekvienos organizacijos dalis. Verslai gali investuoti į komunikaciją, jog parduoda aukščiausios kokybės produktus arba teikia geriausias paslaugas, tačiau klientai yra pagrindiniai teisėjai, kurie vertina, ar tai tiesa. Įsiklausius į klientų įžvalgas, organizacijos gali patobulinti savo veiklą, tačiau tai, kas atrodo akivaizdu, dažnai pasimiršta ir nėra įgyvendinama.

Visą straipsnį gali skaityti tik prenumeratoriai
Tapdami prenumeratoriais, jūs remiate nepriklausomus autorius ir žurnalistus. Stipri ir laisva žiniasklaida – demokratijos ramstis ir vertybė, kurią būtina puoselėti.
Kviečiame prisijungti prie Delfi prenumeratorių bendruomenės.
M360
evolvery