Birželio 10 d. didžiausiame metiniame komunikacijos profesionalų renginyje „PR Impact Awards 2021“ bus paskelbti trijų specialiųjų nominacijų laimėtojai: „Išbandymas viešumu“, „Metų komunikatorius“ ir „Verslo nuomonės lyderis“.

„Šiais specialiaisiais apdovanojimais siekiame atkreipti dėmesį į kokybiškos, atviros ir proaktyvios komunikacijos svarbą viešajame ir privačiame sektoriuje, įvertinti asmenis, kurie gali būti laikomi geraisiais ekspertinės, autentiškos, rezultatyvios komunikacijos pavyzdžiais“, – sako vienas iš „PR Impact Awards 2021“ organizatorių Paulius Tamulionis.

Verslo nuomonės lyderiai šiemet bus vertinami ir nugalėtojas nustatomas pagal naujovišką, žiniasklaidos analizės bendrovės „Mediaskopas“ suformuotą metodiką, skelbiama pranešime žiniasklaidai.

Analizuojant 2020 m. birželio – 2021 m. birželio 1 d. laikotarpį, „Mediaskopo“ išskirti Verslo nuomonės lyderių TOP10 nominantai yra šie (abėcėlės tvarka): prekybos tinklo „Iki“ komunikacijos vadovė Vaida Budrienė, prekybos tinklo „Maxima“ komunikacijos ir korporacinių reikalų departamento direktorė Ernesta Dapkienė, Lietuvos turizmo rūmų prezidentė Žydrė Gavelienė, „INVL Asset Management“ vyriausioji ekonomistė Indrė Genytė-Pikčienė, „Iki“ Kulinarijos centro vadovė Vilma Juodkazienė, „Swedbank“ Lietuvoje vyriausiasis ekonomistas Nerijus Mačiulis, „Luminor“ banko vyriausiasis ekonomistas Žygimantas Mauricas, SEB banko ekonomistas Tadas Povilauskas, Lietuvos nekilnojamojo turto plėtros asociacija vadovas Mindaugas Statulevičius ir Lietuvos prekybos įmonių asociacijos direktorė Rūta Vainienė.

Atrinkdami Lietuvos verslo nuomonių lyderius, „Mediaskopo“ ekspertai vadovavosi Tarptautinės žiniasklaidos stebėsenos įmonių federacijos FIBEP suformuluota gerąja praktika ir pasauliniu mastu taikoma metodika.

„Lygindami verslo atstovų komunikacijos efektyvumą, atsižvelgiame į bendrą jų paminėjimų žiniasklaidoje statistiką, kaip dažnai konkretūs nuomonių lyderiai minimi antraštėse, pranešimų pirmosiose pastraipose, taip įvertinant tikimybę, jog skaitytojas nuomonės lyderį pastebėjo ir įsiminė. Taip pat vertiname nuomonių konkurenciją, kuomet konkrečiam verslo atstovui žiniasklaida teikė paminėjimo ar citavimo pirmenybę kitų nuomonių lyderių atžvilgiu. Matematiškai apibendrinta visų šių aplinkybių suma leidžia išskirti asmenis, kuriuos žiniasklaida visuomenei dažniausiai pristato kaip kompetentingiausius, labiausiai dėmesio vertus privataus ekonomikos sektoriaus atstovus bei atstoves“, – pasakoja „Mediaskopo“ plėtros vadovas Aidas Petrošius.

Pasak Komunikacijos industrijos asociacijos tarybos nario P. Tamulionio, pandeminiais metais verslo nuomonės lyderių dešimtuke gausu prekybos ir finansų sektorių atstovų, kadangi prekybininkams teko spręsti suvaržymų iššūkius, o ekonomistams – aiškinti žmonėms kasdienes situacijas, nuo makroekonomikos prognozių artėti arčiau žemės, pasakoti, kas darysis su verslais, darbo vietomis, atlyginimais.

„Pandemijos metu verslas patyrė begalę iššūkių: vieni verslai buvo netikėtai apriboti, kitų paklausa keleriopai išaugo. Verslas sprendė beprecendentes, nepatirtas situacijas ir turėjo būti greitas, operatyvus, pažangus. Greita reakcija tiek versle, tiek komunikacijoje kuria vertę ir sėkmę. Tie, kurie dalinasi savo atradimais, sprendimais, siūlymais valdžiai, kalba garsiai ir nebijo – tie laimi“, - kodėl svarbu atkreipti dėmesį į verslo nuomonės lyderius, komentuoja P. Tamulionis.

2020 metais „Verslo nuomonės lyderį“ rinko komunikacijos profesionalai iš dviejų asociacijų, organizuojančių „PR Impact Awards“: Lietuvos komunikacijos asociacijos, vienijančios specialistus, ir Komunikacijos industrijos asociacijos, jungiančios agentūras. Daugiausiai balsų pernai sulaukė „Tele2“ generalinis direktorius Baltijos šalims ir Vokietijai Petras Masiulis, kuris ir išrinktas „Verslo nuomonės lyderiu“. „Metų komunikatoriumi“ 2020 metais komunikacijos profesionalai paskelbė Vilniaus m. mero patarėją Karolį Žukauską, „Išbandymo viešumu“ laurai atiteko Vilniaus m. merui Remigijui Šimašiui.

Primename, kad iki birželio 4 d. vakaro Delfi komunikacijos ir rinkodaros portale M360 vyksta balsavimas už „Išbandymo viešumu“ nominantus.

Visų trijų specialiųjų nominacijų nugalėtojai bus apdovanoti birželio 10 dieną renginio „PR Impact Awards 2021“ vakarinėje dalyje, kuri vyks gyvai sostinės „Courtyard by Marriot Vilnius City Center“ viešbučio terasoje.

Renginio „PR Impact Awards 2021“ organizatoriai – Komunikacijos industrijos asociacija ir Lietuvos komunikacijos asociacija; partneriai – „Mediaskopas“, „Sprinter tyrimai“, „Rezus.lt kraujo laboratorija“, Tarptautinė ryšių su visuomene asociacija IPRA ir Delfi, M360.

M360