„Norėjome išlaikyti rugsėjį įgyvendintos darbdavio kampanijos tematiką apie siuntų pristatymo meną. Šį kartą menu tampa ne tik siuntų bendrovės atliekamas darbas, bet ir pats atsiėmimo procesas. Siekėme perteikti siuntos laukimo emociją, kuri išsivysto iki virš kasdienybės pakeliančio aistringo tango šokio“, – pranešime žiniasklaidai komentuoja „Venipak“ marketingo vadovė Asta Raudonienė.

Ką tik startavusia kampanija „Venipak“ siekia paskatinti pirkėjus siuntas atsiimti paštomatuose ir rečiau rinktis pristatymą iki durų.

Pasak A. Raudonienės, siuntą atsiimti paštomatuose ne tik patogu, bet ir gerokai tvariau aplinkos atžvilgiu: „Sukrovęs siuntas į paštomatą, kurjeris „sutaupo“ kilometrus, kuriuos turėtų nuvažiuoti pas kiekvieną klientą. O štai pirkėjai paštomatus renkasi sau patogiose vietose, kurios arba pakeliui, arba pasiekiamos pėsčiomis. Kitaip tariant, siuntą iš paštomato galime atsiimti savo norų ritmu – tokia ir yra pagrindinės kampanijos žinutė“.

„Venipak“ paštomatai rinkoje išsiskiria bekontakčio atsiėmimo galimybe, kuri siuntos atsiėmimo laiką sumažina nuo 30 iki 3 sekundžių, taip išvengiant eilių ar šąlančių rankų, kuomet reikia pirštais suvedinėti keliaženklį siuntos kodą. QR kodo skenavimas apsaugo pirkėjus ir nuo nebūtino paštomato paviršiaus lietimo – šis aspektas tapo ypatingai svarbus pandemijos laikotarpiu.

Vos neatšaukė filmavimo

Reklama filmuota dvejose lokacijose – „Keistuolių teatre“ ir prie vieno iš Vilniuje esančių „Venipak“ paštomatų. Teatras pasirinktas dėl tik jame esančio filmavimui ypač tinkamo specialaus apšvietimo. Tiesa, dėl intensyvios teatro darbotvarkės, filmavimui šioje lokacijoje buvo skirta vos viena diena.

„Buvo momentas, kai galvojome, jog filmavimą reikės nutraukti jam net neprasidėjus. Į teatrą atvežtas paštomatas netilpo į liftą, tad kelis šimtus kilogramų sveriantis rekvizitas iki filmavimo vietos buvo užtemptas laiptais. Laimei, profesionalus Ievos šokis ir sklandus komandos darbas viską atpirko“, – su šypsena prisimena „Venipak“ marketingo vadovė.

Asta Raudonienė

Siuntų bendrovei reklamą kūrė reklamos agentūra „Sparkagency“. Kampanijai įgyvendinti pasitelktos skaitmeninės kampanijos priemonės, lauko stendai, taip pat tradicinė komunikacija tiksliniuose kanaluose. Kampanijos viešinimu rūpinasi komunikacijos agentūra „Berta&Agency“.