Naujausi „Apple“ informacinės sistemos iOS atnaujinimai ribos duomenų nutekėjimą iš žmonių telefonų reklamdaviams ar technologinėms įmonėms, rašo užsienio portalas digiday.com.

Vėliau šiais metais pasirodysianti naujovė vėlgi prisideda prie bendrovės pastangų riboti trečiųjų šalių slapukus.

Įmonės, tokios kaip „Facebook“ arba „Google“, leidžia vartotojams prisijungti prie trečiųjų šalių programų ar puslapių, naudojantis socialinio tinklo ar „Google“ paskyromis. „Apple“ siekia tai pakeisti, todėl sukūrė kitokį būdą – „Prisijungimas su „Apple“ (angl. Sign in with „Apple“).

Funkcija leis vartotojams prisijungti prie jų internetinių puslapių, naudojant „Apple“ paskyras. Programėlės galės sekti tai, kaip žmonės jas naudoja, pavyzdžiui, išsaugoti užsakymo istoriją be privalomos registracijos ir naujo slaptažodžio kūrimo.

Ši „Apple“ funkcija suteiks galimybę vartotojams atskleisti savo identitetą programėlių kūrėjams. Tačiau, jei bus paprašyta el. pašto, norint siųsti patvirtinimus ar reklaminius pranešimus, jis galės pasinaudoti naujove ir „Apple“ susikurti anonimišką el. pašto adresą, o tada jį pateikti minėtai programėlei. Aplikacija neturės tikro pašto ir į jį keliaus visi laiškai, o „Apple“ persiųs juos tikrajam vartotojui.

Funkcija „Prisijungimas su „Apple“ vėlgi gali apsunkinti tikslinės auditorijos pasiekimą. Jei vartotojas rinksis prie paskyrų jungtis su „Apple“ duomenimis, neatskleisdamas savo tikrojo pašto, tai trukdys programėlių savininkams panaudoti produktus, siekiant ryšio su vartotoju.

Kalbant konkrečiai apie rinkodaros specialistus, el. pašto adresai dažnai naudojami kaip identifikatorius, skirtas auditorijos targetinimui, tarkime, reklamų skelbimais. Savo ruožtu „Apple“ reikalaus, kad aplikacijos ir jų savininkai priimtų naujoves. Be to, svarstoma, kaip „Apple“ pasielgs puslapių atžvilgiu, kurie taip pat reikalauja prisijungimo.

Pirma, „Apple“ pristatys naują vietovės bendrinimo funkciją – kiekvieną kartą aplikacijos turės atsiklausti, kai norės pasiekti šią informaciją. Be to, „iPhone“ savininkams bus aiškiau, kada programėlės seka jų buvimo vietą. Taip pat „Apple“ neleis aplikacijoms naudoti telefono „Wi-Fi“ ar „Bluetooth“, norint susekti žmogaus lokaciją.

Tiesa, užsienio portalas digiday.com pabrėžia, kad „iPhone“ savininkų buvimo vieta ar „Wi-Fi“ bei „Bluetooth“ paremtų reklamų skelbimas bus apsunkintas.