Kaip rodo „Delfi“ užsakymu „Spinter“ atlikto reprezentatyvaus tyrimo duomenys, paprašius pasakyti pirmą prisimintą naujienų portalą (ang. Top of mind), 53 proc. įvardino „Delfi“, 24 proc. – „15min.lt“, 8 proc. – „lrytas.lt“, 5 proc. – „lrt.lt“, 2 proc. – „alfa.lt“, 2 proc. – „tv3.lt“.

Vertinant spontaninį žinomumą (kai prekės ženklas įvardinamas pačių respondentų be priminimo), žinantys naujienų portalą „Delfi“ atsakė 76 proc. respondentų, „15min.lt“ – 60 proc., „lrytas.lt“ – 37 proc., „lrt.lt“ – 17 proc., „alfa.lt“ – 16 proc., „tv3.lt“ – 8 proc., „diena.lt“ – 2 proc. respondentų.

95 proc. respondentų žino naujienų portalą „Delfi“, kai, palyginimui, portalą „15min.lt“ žino 93 proc., „lrytas.lt“ – 90 proc., „tv3.lt“ – 79 proc.,„lrt.lt“ – 78 proc., „alfa.lt – 69 proc., „diena.lt – 40 proc. respondentų.

Interneto portalų žinomumas

Tyrimas taip pat atskleidė, kad „Delfi“ yra skaitomiausias naujienų portalas. Atsakydami į klausimą, kokius naujienų portalus skaito dažniausiai, 66 proc. įvardino „Delfi“, 55 proc. – „15min.lt“, 43 proc. – „lrytas.lt“, 20 proc. – „lrt.lt“, 5 proc. – „alfa.lt“, 2 proc. –„diena.lt“.

Vertinant naujienų portalams priskiriamas savybes, „Delfi“ respondentai įvertino kaip siūlantį daugiausiai tiesioginių transliacijų, daugiausiai turinio, greičiausiai pateikiančiu informaciją, siūlantį daugiausiai video turinio, daugiausiai verslo naujienų, plačiausią nuomonių įvairovę, objektyviausią ir patikimiausią. Taip pat, lyginant su kitais portalais, „Delfi“ daugiausiai respondentų (38 proc.) įvardino kaip pagrindinį gaunamų naujienų šaltinį.

„Kaip parodo „Spinter“ atliktas tyrimas, „Delfi“ išlieka lyderiu pagal visus rodiklius rinkoje – tai yra tiek ilgamečio įdirbio, tiek kasdienių visos komandos pastangų pasekmė. Puikiai suprantame, kad užmigus ant laurų tokias pozicijas galima labai lengvai prarasti, tad nuolat ieškome būdų, kaip išlikti aktualiems vartotojams ir būti tuo naujienų portalu, kuriame jie norėtų lankytis dažniausiai ir rastų tai, kas atitiktų jų poreikius. Džiaugiamės, kad, skaitytojų vertinimu, mums pavyksta tai padaryti“, – sako „Delfi“ rinkodaros vadovas Irmantas Matilionis.

Skaitomiausias kiekvieną dieną naujienų portalas „Delfi“ su visa eile teminių kanalų, skirtų įvairioms auditorijoms ir skelbimų portalas „Alio.lt“ nuo 2007 m. priklauso Estijos žiniasklaidos grupei „Ekspress Grupp“. Tai žiniasklaidos grupė, plėtojanti internetinės žiniasklaidos, leidybos ir laikraščių verslą Baltijos šalyse. „Ekspress Grupp“ Lietuvoje taip pat priklauso ir reklamos paslaugų internete bendrovė „Adnet media“.