Darius Gudelis, „vipcommunications“ savininkas, atsitraukiantis nuo aktyvaus agentūros valdymo, tikisi, kad pokyčiai vadovybėje sustiprins „vipcommunications“ komandą, klientų ratą ir užimamą poziciją Baltijos regiono rinkoje, rašoma pranešime žiniasklaidai.

„Agentūra „vipcommunications“ per trylika metų užaugo į vieną didžiausių integruotos komunikacijos agentūrų Lietuvoje. Siekiant ambicingesnių tikslų, ateina laikas strateginiams pokyčiams, kurie šiuo metu ir vyksta. Esame orientuoti į rezultatą, todėl norime padėti mūsų klientams įgyvendinti jų verslo tikslus. Tikiu, kad Bertos sukaupta patirtis įgyvendinant viešųjų ryšių ir rinkodaros projektus leis sustiprinti verslo klientų ratą“, – sakė D. Gudelis.

Komunikacijos profesionalė B. Čaikauskaitė neabejoja, kad jos žinios ir kompetencijos leis „vipcommunications“ tapti lyderiaujančia integruotos komunikacijos agentūra.

„Tikiu, kad mano asmeninė ir profesinė patirtis bei įvairiapusiškai stipri agentūros komanda leis pasiekti didesnės sinergijos klientams ir sustiprinti agentūros pozicijas Lietuvoje bei užsienyje. Esu pasiruošusi naujiems darbams, iš kurių svarbiausi – įmonės prekės ženklo ir strategijos atnaujinimas, įsitraukimas į klientų komandas bei įmonės plėtra.“

B. Čaikauskaitė ketverius metus vadovavo vieno didžiausio Lietuvoje prekybos tinklo IKI komunikacijai, prieš tai dirbo su „Danske BankVilniaus maratonas“, Šiaurės miestelio technologijų parku ir kt. Moteris taip pat daugiau nei devynerius metus dirbo LR Užsienio reikalų ministerijoje diplomate.

B. Čaikauskaitė ne vienerius metus pateko tarp labiausiai šalies žiniasklaidoje cituojamų asmenų bei į įtakingiausiųjų nuomonės lyderių TOP20-uką.

Giedrius Galdikas, iki šiol ėjęs „vipcommunications“ direktoriaus pareigas, pagrindinį dėmesį skirs įmonės klientų strateginiam ir krizių valdymo konsultavimui.

„vipcommunications“ yra viena lyderiaujančių integruotos komunikacijos agentūrų Lietuvoje, vienijanti beveik keturiasdešimt įvairių sričių komunikacijos profesionalų. 2018 m. „vipcommunications“ pajamos siekė 2,8 mln. Eur, o tiesioginės pajamos išaugo iki 1,2 mln. Eur. 2019 m. įmonė planuoja pasiekti 3 mln. Eur apyvartą.