Aplinkybės, įvykiai, sutapimai, žinios ar kompetencija – kokie tie auksiniai raktažodžiai, padedantys atkeliauti į CMO, tai yra, rinkodaros vadovo kėdę? Kokią rolę marketingo vadovai užima organizacijoje? Su kokiais iššūkiais susiduria? Kaip jie valdo ir motyvuoja savo komandą? Kokiais rodikliais matuoja savo kaip vadovų sėkmę? Atsakymų į tokius klausimus LiMA diskusijoje ieškojo keturi iš TOP10 marketingo vadovų: EIKA rinkodaros ir komunikacijos vadovė Jorūnė Juodžbalytė, „Telia Lietuva“ marketingo vadovė Vaida Jurkonienė, „SurfShark“ marketingo vadovas Regimantas Urbanas ir „SEB Bankas“ Baltijos šalių marketingo ir komunikacijos vadovas Liudas Rimkus.

Visą straipsnį gali skaityti tik prenumeratoriai
Tapdami prenumeratoriais, jūs remiate nepriklausomus autorius ir žurnalistus. Stipri ir laisva žiniasklaida – demokratijos ramstis ir vertybė, kurią būtina puoselėti.
Kviečiame prisijungti prie Delfi prenumeratorių bendruomenės.
M360