• Delfi
  • Horoskopai
  • Kalendorius
  • Paieška
  • Pranešti naujieną
  • LT
  • EN
  • RU
  • Kontaktai
  • Reklama
Delfi M360 Delfi M360
  • Naujausios
  • Eksperto žvilgsnis
  • Reklama
  • Medijos
  • Video
  • M360
  • Naujausios
2022.05.19 13:30

Vadovas karštoje kėdėje: kaip išlikti, kai lūkesčiai kasdien ne tik auga, bet ir keičiasi

 
„Delfi“ žurnalistė Dovilė Jablonskaitė
M360
R. Urbanas, Vaida Jurkonienė, J. Juodžbalytė, L. Rimkus
R. Urbanas, Vaida Jurkonienė, J. Juodžbalytė, L. Rimkus
FOTO: DELFI

Aplinkybės, įvykiai, sutapimai, žinios ar kompetencija – kokie tie auksiniai raktažodžiai, padedantys atkeliauti į CMO, tai yra, rinkodaros vadovo kėdę? Kokią rolę marketingo vadovai užima organizacijoje? Su kokiais iššūkiais susiduria? Kaip jie valdo ir motyvuoja savo komandą? Kokiais rodikliais matuoja savo kaip vadovų sėkmę? Atsakymų į tokius klausimus LiMA diskusijoje ieškojo keturi iš TOP10 marketingo vadovų: EIKA rinkodaros ir komunikacijos vadovė Jorūnė Juodžbalytė, „Telia Lietuva“ marketingo vadovė Vaida Jurkonienė, „SurfShark“ marketingo vadovas Regimantas Urbanas ir „SEB Bankas“ Baltijos šalių marketingo ir komunikacijos vadovas Liudas Rimkus.

Šaltinis
Temos
  • SEB
  • LiMA
  • Regimantas Urbanas
  • Jorūnė Juodžbalytė
  • Harvard
  • Liudas Rimkus
  • Telia Lietuva
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją
Delfi
Dalintis
Nuomonės
  • Reklama
  • Kontaktai
  • Prenumerata
  • Naudojimosi taisyklės
  • Karjera
  • Privatumo politika
  • © 2025 UAB DELFI
  • info@delfi.lt