Vilniaus miesto turizmo ir verslo plėtros agentūra „Go Vilnius“ skelbia programos „Workation Vilnius“ startą: užsienio bendrovės kviečiamos „pasimatuoti“, kaip gera dirbti, gyventi ir leisti laisvalaikį Vilniuje.

Visuotinio mobilumo epochoje, kai vis daugiau žmonių drąsiai keičia darbo ir gyvenimo vietą, o įmonės varžosi dėl talentingų darbuotojų lojalumo, Lietuvos sostinės privalumai ir galimybės turėtų atsiskleisti dar labiau. Ypač, jeigu Vilnių su jo privalumais „prisimatuos“ reiklūs kitų šalių verslo atstovai, teigiama agentūros „Go Vilnius“ išplatintame pranešime žiniasklaidai.

„Workation Vilnius“ – programa, kurios metu trys užsienio kompanijos derins darbą ir atostogas bei deleguos komandas po 10 žmonių. Kiekviena jų Vilniuje įsikurs po savaitę. Vis daugiau verslo organizacijų iš viso pasaulio pastebi panašių programų naudą darbuotojų motyvacijai bei darbo našumui. Kompanijų vadovai tokiu būdu ne tik išbando naujas galimybes, bet ir įvertina kitų šalių potencialą verslo plėtrai.

„Renkantis lokaciją naujam biurui įmonės atkreipia dėmesį ne tik į nuomos bei atlyginimų kaštus, bet ir miesto kultūrą, susisiekimą, gyvenimo kokybę. Jeigu pirmuosius faktorius galima suprasti iš ataskaitų, „minkštesni“ miesto privalumai atsiskleidžia praleidus mieste daugiau laiko. Tikimės, kad „Workation Vilnius“ patirtis padės dalyviams suprast, kuo modernus ir žalias vidutinio dydžio miestas yra pranašesnis už pergrūstus didmiesčius susisiekimo, darbo ir laisvalaikio prasme“, – mano VšĮ „Investuok Lietuvoje“ vadovas Mantas Katinas.

Vilnių kaip augantį ateities miestą užsieniečiams pristatanti agentūra „Go Vilnius“ programos dalyvius įkurdins Lietuvos sostinėje. Programos dalyviams skirtame paslaugų pakete – modernus, bet kokius šiuolaikinio specialisto darbinius poreikius atitinkantis biuras, apgyvendinimas miesto centre, kultūrinė bei aktyvaus laisvalaikio programa. Jos dalyviai pažins Vilnių ne tik pro biuro langus, bet ir iš oro baliono ar baidarės.

Užsienio kompanijos kviečiamos „pasimatuoti“ Vilnių
© Organizatorių nuotr.

Užsienio kompanijų atstovai bus kviečiami registruotis tinklapyje www.workationvilnius.com bei dalyvauti konkurse. Laimėtojai sostinę išbandyti atvyks rugsėjo mėnesį.

„Istoriškai Vilnius visada buvo daugiakultūrinis miestas, kuriame rasdavo sau vietą įvairių šalių ir tautybių atstovai – be jų indėlio mūsų sostinė neįsivaizduojama. Tad programa „Workation Vilnius“ iš dalies pratęsia šią gražią tradiciją, išnaudodama naujas modernaus Vilniaus galimybes. Ne kartą esame patyrę, kad Vilniuje dirbantys užsieniečiai Lietuvos sostinę dažnai įvardija kaip puikią darbo ir gyvenimo vietą. Lygiai taip pat sutinkame veiklių žmonių, kurie mažai ką galėtų pasakyti apie Vilnių. Todėl šiam projektui pritaikėme posakį, kad geriau vieną kartą pamatyti, nei šimtą kartų išgirsti“, – teigia „Go Vilnius“ direktorė Inga Romanovskienė.

Programos pristatymo renginyje dalyvavusio JAV kompanijos „Harbortouch Payments Lithuania“ vadovo Tado Vizgirdos teigimu, jų kompanija savo atstovybę Vilniuje atidarė dėl aukštesnio lygio talentų gausos, paplitusio kalbų mokėjimo bei dėl to, kad mūsų šalyje lengva plėtoti verslą. Po metų veiklos, verslininko teigimu, realybė gerokai viršijo lūkesčius, todėl ir kitos korporacijos „Shift4 Payments”, kuriai priklauso ir T. Vizgirdos vadovaujama bendrovė, kompanijos nutarė sekti pavyzdžiu bei steigti technologijų ir palaikymo centrus Vilniuje.

Trečiadienį užsienio šalyse startavus „Workation Vilnius“ informacinei kampanijai, pirmųjų paraiškų sulaukti tikimasi jau šį mėnesį.

M360