„Kai pamačiau šią reklamą, supratau, kad ačiū, bet naktį viešuoju aš gal nevažinėsiu. Perklaikusiu veidu būti prispausta prie stiklo ir greičiausiai prievartaujama iš galo, kaip kad atrodo ši mergina, aš nenoriu. Kaip gerai, kad yra taksi!“, – savo feisbuko paskyroje rašė ji, o įrašą palydėjo pritariantys komentarai, kad tai panašiau į siaubo filmo reklamą.

Reklamą kūrusios agentūros „McCann Vilnius“ kūrybos vadovas Mantas Velykis sako dėl tokios kritikos nesijaudinantis, nes visiems vis tiek neįtiksi, o šią reklamą tie, kuriems ji buvo skirta, suprato ir net dalyvavo konkurse, patys siųsdami savo nuotraukas iš kopijavimo aparato.

SĮ „Susisiekimo paslaugos“ Pardavimų ir rinkodaros vadovė Sonata Dambrauskienė sako, kad konstruktyvią kritiką jie visuomet priima ir į ją atsižvelgia. „Šiuo atveju kalbame apie kūrybinio sprendimo įvertinimą, tad natūralu, jog yra ir bus įvairių nuomonių – jas priimame supratingai ir draugiškai ir visuomet tikimės, kad negatyvių asociacijų nekils“, – sakė ji.

„Naktinių autobusų pristatymo reklamoje naudojamas kūrybinis sprendimas, kurio idėja – parodyti, jog naktinis Vilnius yra įdomus, stebinantis ir vertas dėmesio. Juk iš tiesų mieste daug pramogų bei renginių vyksta ne tik dieną, o kad juose sudalyvavus vakare ar jau naktį nereikėtų sukti galvos dėl grįžimo namo, skatiname patogiai keliauti viešuoju transportu – naktiniais autobusais“, – pasakojo S. Dambrauskienė.

Pasak jos, pagrindinė šios kampanijos tikslinė auditorija yra jauni miestiečiai, kurie ir yra dažniausi naktinių autobusų keleiviai. „Idėjai išpildyti ir įgyvendinti naudojame netradicinę techniką – portretines nuotraukas, darytas kopijavimo aparatu. Pasirinkta technika perteikia jausmą, kai nustebę ir susižavėję žiūrime pro langą, nenorėdami atitraukti akių nuo to, ką matome – taip vaizdui suteikiame jaunatviško žavesio. Makete rodomi susižavėję, nustebę žmones, kurie pro autobuso langą akimis lydi įdomų mieste matomą veiksmą“, - idėją komentavo S. Dambrauskienė.