Lietuvos ir JAV bendrovė „Unboxed“, ruošdamasi pradėti platinti savo leidžiamą kriptovaliutą, susikoncentravo į bendruomenės auginimą. Paskelbus apie bendruomenės programos pradžią socialiniame tinkle „Telegram“, per 22 valandas jie surinko 10 tūkst. sekėjų.

„Unboxed“ platforma jungia prekės ženklus ir nuomonės formuotojus, vadinamus influencerius. Šiuo metu kompanija ruošiasi naujam žingsniui – ICO paskelbimui, kurio įgyvendinimui parengė sukurtą „Airdrop“ programą.

„Unboxed“ įtakos rinkodaros ekspertė Ūla Petkevičiūtė pasakojo, kad šios programos pradžia buvo tokia sėkminga, kad jiems patiems buvo sunku tuo patikėti.

„Mūsų bendruomenės būrimo programa veikia tokiu principu, kad užsiregistravę žmonės, norintys skleisti mūsų žinią pasauliui, atlikdami užduotis gauna įtakos taškus (angl. influence points). Užduotys gali būti įvairios, pavyzdžiui, pasekti mus viename ar kitame socialiniame tinkle, pasidalinti žinute su draugais ir pan. Tokio pobūdžio užduotys, viena vertus, skatina viešumą ir yra priemonė susilaukti šiek tiek daugiau dėmesio, kita vertus, tai labai padeda burti bendruomenę. Dabartinis „Unboxed“ tikslas yra suburti kuo didesnę socialinių tinklų vartotojų bendruomenę, kuriai dalyvaujant būtų kuriamas didžiausias iš lūpų į lūpas marketingo tinklas pasaulyje, naujos kartos nuomonės formuotojų marketingas, atlyginantis už pastangas kiekvienam tinklo nariui“, – sakė Ū. Petkevičiūtė.

Už tai, kad prisijungs prie šios programos ir įgyvendins užduotis, „Unboxed“ pažadėjo suteikti savo tokenų. Žiniai nuvilnijus per socialinius tinklus, bendruomenės nariai puolė registruotis.

„Per pirmas 22 valandas „Telegram“, kur buriasi didžioji dalis ICO bendruomenės, užsiregistravo 10 tūkst. žmonių, bet mūsų ambicija tuo nesibaigia. Dabar „Telegram“ jau turime beveik 25 tūkst. sekėjų bendruomenę, kituose socialiniuose tinkluose irgi gražūs skaičiai, pavyzdžiui, „Instagram“ yra apie 18 tūkst., „Twitter“ – apie 21 tūkst. Čia mūsų bendruomenės nuopelnas, nes mes veikiame jau ilgai, daugiau nei 13 rinkų, aptarnaujame visą pasaulį ir su visais savo žmonėmis bendravome, skleidėme žinutę, tad kai jau paleidome savo programą, visi sušoko ir padarė tai, kas reikalinga“, – šypsojosi Ū. Petkevičiūtė.

„Unboxed“ įkūrėjas ir vadovas Tadas Deksnys sakė, kad ši bendruomenės būrimo programą aplankiusi sėkmė nėra atsitiktinė. Jo teigimu, kiekvienas projektas, prieš imdamasis veikti, turi gerai išnagrinėti savo DNR, savo prigimtį ir išnaudoti tai, kame yra stipriausi. „Unboxed“ atveju, informacijos skleidimas iš lūpų į lūpas yra verslo modelio stuburas, kuris ir tapo bendruomenės būrimo programos atrama.

M360


Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją