Traškučių rinką dalijasi keletas stambių tarptautinių žaidėjų – ji nusistovėjusi, užsimiegojusi ir inertiška. Prekių ženklai daugiau ar mažiau panašūs vieni į kitus, o vartotojus valdo įpročiai ir kaina „Įsiterpti į įprastą vartotojo gyvenimo ciklą su nauju maisto produktu yra labai sudėtinga. Nė vienas bankas nefinansavo mūsų verslo idėjos, nes Lietuvoje nėra maisto startuolių sėkmės istorijų. Tačiau mes išdrįsome pabandyti ir esame pasiryžę tokią istoriją sukurti“, – M360 pasakojo bendrovės „Gusania“ bendraturtis ir vienas iš traškučių „Chazz“ verslo įkūrėjų Žilvinas Kulvinskis.

Visą straipsnį gali skaityti tik prenumeratoriai
Tapdami prenumeratoriais, jūs remiate nepriklausomus autorius ir žurnalistus. Stipri ir laisva žiniasklaida – demokratijos ramstis ir vertybė, kurią būtina puoselėti.
Kviečiame prisijungti prie Delfi prenumeratorių bendruomenės.
M360