„Nepriekaištinga automobilio techninė būklė ir automobilio draudimas yra privalomi kiekvienos saugios kelionės atributai. Bet yra kita medalio pusė – situacijos, kai dėl paprasčiausio skubėjimo ar neatidumo kelionės tikslą pasiekti tampa keblu. Didžiulis degalų bakas yra priminimas vairuotojams, kad artėjant šiltajam sezonui, kuomet dažniau keliausime automobiliu, žmonės leisdamiesi į kelią neužmirštų pasitikrinti, ar nepristigs degalų netinkamiausioje vietoje pačiu netinkamiausiu laiku“, – pranešime žiniasklaidai cituojama draudimo bendrovės „Gjesidige“ rinkodaros vadovė Baltijos šalims Raminta Vileniškienė.

Jos teigimu, per Lietuvą keliausiantis degalų bakas ant ratų yra skirtas ne automobiliams, o žmonėms. „Prie didžiausių prekybos centrų ir kitose populiariose miestų vietose iš jo gyventojus vaišinsime kava. Šis energijos suteikiantis gėrimas taip pat kartais būna vadinamas kuru. Tikime, kad žmonės, pasirūpinę savimi, nepamirš ir automobilio degalų bei prasidedant laikui, kai visi daugiau keliauja automobiliu, neišvyks nepasitikrinę savo transporto priemonės degalų bako“, – sakė draudimo bendrovės atstovė.

Gjensidige reklaminė kampanija

Pasak R. Vileniškienės, tikimasi, kad gerdami kavą žmonės pasidalins savo patirtimi, kaip jie elgiasi pastebėję, jog degalų bake nebeužteks kelionės tikslui pasiekti. „Iš kitų istorijų taip pat galima daug ko pasimokyti, todėl jomis dalinsimės socialiniuose tinkluose. Ten bus galima sekti ir visą degalų bako maršrutą po skirtingus šalies miestus“, – pasakojo „Gjensidige“ rinkodaros vadovė Baltijos šalims.

Iki kovo 4 dienos degalų bakas ant ratų apkeliaus Vilnių, Kauną, Klaipėdą, Šiaulius ir Panevėžį. Ši kelionė – kampanijos „Mažesnė kaina – pilnesnis bakas“. Ši kampanija vykdoma TV, radijo, interneto kanalais bei socialiniuose tinkluose.