Kandidatai į Metų rinkodaros vadovo titulą sutartinai pabrėžia, kad marketingo vadovo sėkmei itin svarbus komandiškumas, darnus darbas su kitais organizacijos padaliniais, strategijos išmanymas, gebėjimas dirbti su duomenimis. Rinkodaros vadovai pastebi, kad 2019 metai buvo vieni sėkmingiausių jų organizacijoms, sudarė galimybes įvairioms veikloms, bandymams, kūrybiškiems sprendimams, tačiau vartotojas darėsi vis reiklesnis, jį nustebinti buvo dar sunkiau. Teko eksperimentuoti, mokytis ir tobulėti drauge su klientu, rašoma pranešime žiniasklaidai.

Paklausta apie ryškiausius praėjusių metų rezultatus, „Kauno Žalgirio“ komunikacijos direktorė Akvilė Dagilytė išskiria kampaniją „Mano pirmas“, kuri leido išjudinti „Žalgirio“ sirgalius. Anot A. Dagilytės, kampanijos idėja kilo atsispyrus į 2018 m. vasarą darytą tyrimą, kuris parodė, kad net 43 proc. žmonių, kurie laiko save „Žalgirio“ sirgaliais, niekada nėra apsilankę „Žalgirio“ arenoje. Kampanija buvo itin sėkminga – per 2018-2019 m. sezoną į „Žalgirio“ areną pavyko pritraukti 27 tūkst. „naujokų“.

Akvilė Dagilytė

Pasak kitos kandidatės į „Metų CMO“ titulą, „MO muziejaus“ rinkodaros ir pardavimų vadovės Onos Girčienės, sėkmingiausias 2019 m. projektas MO muziejui buvo paroda „Rūšių atsiradimas. 90-ųjų DNR“, kurio metu rinkodaros veiksmai apėmė ne tik ATL (angl. above the line) kampaniją, bet ir aktyvų visuomenės kaip bendrakūrėjų įtraukimą gerokai prieš parodai atsidarant ir po jos atidarymo. Kampanija pritraukė į parodą rekordinius skaičius lankytojų, ženkliai viršijo užsibrėžtus tikslus bei buvo apdovanota kaip sėkmingiausia mažo biudžeto pardavimų kampanija „Password“ konkurse.

Ona Girčienė

Pretendentė į „Metų CMO“ titulą, „Topo Grupės“ rinkodaros vadovė Raimonda Gudaitė pasakoja, jog 2019 m. „Topo centrui“ buvo ypač sėkmingi, kadangi įmonė augo tris kartus greičiau nei augo rinka ir apyvartą padidino 25 proc., taip pat per metus klientų skaičius padidėjo 5 mln. bei buvo užtikrinti rekordiniai klientų pasitenkinimo rodikliai. Anot R. Gudaitės, didžiausią įtaką turėjo kryptinga, sisteminga ne vienus metus strategiškai vystoma „Topo Centro“ rinkodara, siekianti taiklumo, nuoseklumo, atidumo klientui, bet ir nebijanti eksperimentuoti.

Raimonda Gudaitė

Kitas nominantas „Tete-a-Tete kazino“ marketingo skyriaus vadovas Evaldas Magelinskas pažymėjo, jog 2019 m. buvo „Cbet“ prekės ženklo lūžio metai: „Aktyvi ir net „chuliganiškai“ drąsi komunikacija bei besikeičiančios formos, platus portfolio spektras, atnaujintas modernus internetinis puslapis lėmė, kad šiandien „Cbet“ tapo žinomiausiu internetinių lošimų prekės ženklų Lietuvoje pagal spontaninį žinomumą“, – pasakoja jis.

Evaldas Magelinskas

„Delfi TV“ idėja pasiekti ir sudominti vartotojus per turinį, o ne per reklamą buvo pasiteisinęs ir gerus rezultatus atnešęs sprendimas, pastebi „Delfi“ rinkodaros vadovas Irmantas Matilionis. Šis mintis pasiteisino – per metus „Delfi TV“ tapo žiūrimiausia internetine televizija Lietuvoje – paaugo beveik dvigubai ir iš 3-čios vietos pakilo į pirmą. Kaip kitus reikšmingus 2019 m. įvykius, I. Matilionis įvardija „Delfi“ ir „Delfi TV“ prekės ženklų atnaujinimą bei „Delfi TV“ televizijos kanalo paleidimą visoje Lietuvoje.

Irmantas Matilionis

„IKEA“ Baltijos šalių marketingo vadovė Kristina Mažeikytė sėkmingiausiais 2019 m. projektais laiko Estijos rinkos atidarymą – visoje Estijoje „IKEA“ tapo pasiekiama vieno mygtuko paspaudimu – per el. parduotuvę ir prekių atsiėmimo vietą Talino pakraštyje. „IKEA“ el. parduotuvės startas Lietuvoje ir Latvijoje leido tapti labiau pasiekiamais daugeliui žmonių. Dar vienas reikšmingas žingsnis – laidos „Namų idėja su IKEA“ kūrimas, kurios antro sezono reitingai demonstravo dviženklį augimą, o klientų susidomėjimas vis didėjo.

Kristina Mažeikytė

Pasak „Bitė Lietuva“ marketingo direktoriaus Arūno Mickevičiaus 2019 m. buvo išskirtiniai metai „Bitei“, kadangi startavo keletą metų ruoštas prekinio ženklo perpozicionavimas. „Su juo į rinką atnešėme pažadą lengvinti mūsų klientų, partnerių ir darbuotojų gyvenimą išmaniais sprendimais ir produktais. Šis pokytis su savimi atnešė ne tik pokyčius komunikacijoje, naują vizualinį identitetą, bet iš esmės atnaujintą organizacijos požiūrį į rūpestį klientu ir poreikį jį parodyti ne tik kilus problemoms, bet lengvinant jam gyvenimą kasdien naudojantis gerai apgalvotais ir išmaniais sprendimais“, – sako A. Mickevičius.

Arūnas Mickevičius

Kalbėdamas apie 2019 m. nuveiktus darbus, „Šiaulių banko“ rinkodaros ir komunikacijos departamento direktorius Paulius Pocius pažymi, jog didžiausias ir garsiausiai nuskambėjęs pernai metų projektas buvo „Šiaulių banko“ naujojo įvaizdžio kampanija „Jūsų bankas – arčiau jūsų“, kuri prasidėjo nuo vidinės komunikacijos veiksmų iki kampanijos užbaigimo įvaizdžio pristatymu visuomenei.

Paulius Pocius

„Kauno grūdų įmonių grupės“ marketingo tarnybos direktorius Artūras Skairys atkreipia dėmesį, jog „KG Group“ yra daug veiklų apimanti įmonių grupė, todėl supratimas ir marketingo poreikis įvairiuose versluose yra skirtingas. Dėl šios priežasties 2019 m. sėkmingiausia veikla jis įvardija vidinius marketingo kokybės pokyčius, kuomet buvo įgyvendinami procesiniai suvienodinimai tarp verslų portfelių. Pasak A. Skairio, tam svarbus gebėjimas išgirsti poreikį iš vidinių klientų, aukščiausio lygio vadovų ir kolegų.

Artūras Skairys

Kandidatė į Metų rinkodaros vadovo titulą, „Tesonet“ marketingo vadovė Toma Sabaliauskienė sako, kad praėjusiais metais skyrė daug dėmesio „performance“ marketingui ir žmonėms. „Marketingo sėkmę įtakoja atsakingas nuolatos augančios komandos formavimas, motyvavimas, lyderystė. Visus veiksmus marketingo komandoje orientavome į rezultatą. Nedarėme to, ko negalime pamatuoti. Marketingas kuo toliau tuo labiau tampa matematika, mažiau menas“, – pastebi Toma.

Toma Sabaliauskienė

„Šiandien vis daugiau įmonių vadovų suvokia, kad jų verslo sėkmė reikšmingai priklauso nuo to, kiek stiprus yra jų įmonės marketingo vadovas. Džiaugiamės išskirtiniais marketingo vadovų pasiekimais. „LiMA Metų CMO‘20“ rinkimų komisijai lieka sudėtingiausia užduotis – iš šio stipraus dešimtuko išrinkti „Metų CMO“, - teigia Lietuvos marketingo asociacijos direktorė Alvydė Palaimaitė.

2020-ųjų Metų rinkodaros vadovas bus paskelbtas vienintelės marketingo vadovų konferencijos „LiMA CMO SUMMIT’20“ apdovanojimų vakare jau šį trečiadienį.